Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΩΣΤΑΣ Ο ΓΡΙΦΟΣ

Κώστας Ζαπάντης, γρίφος μέχρι στιγμής, πολλά έχουν ειπωθεί, η kefaloniapress τον θεωρεί πολύ πιθανό να κατεβαίνει αυτόνομα στις εκλογές, και εχεί αναφερθεί αρκετα σε αυτό...!!στην τελεταια δημοσιευμένη συνομηλία τους που επικολλώ παρακάτω δειχνεί σαν να μην ανακατεύεται.. είπε.
καλησπέρα Δήμαρχε, πως πάει η υπόθεση της αυτόνομης καθόδου σας στις  δημοτικές εκλογές;
 
  Οι συζητήσεις μεταξύ ομάδας πολιτών για την αυτόνομη αυτοδιοίκηση συνεχίζονται χωρίς την δική μου συμμετοχή!
 
Αποχωρίσατε κύριε Δήμαρχε;
 
 Δεν συμμετέχω στις συζητήσεις. Αυτό.
 
Θα συμμετάσχετε σε άλλο ψηφοδέλτιο;
 
Επιμένω στις απόψεις μου που από παλιά έχω διατυπώσει και σας έθεσα και στην συνέντευξη που είχαμε κάνει μαζί πέρυσι.  Είναι καιρός να αποσυρθούμε εμείς, είναι καιρός να αφήσουμε χώρο στους νέους ανθρώπους, στις νέες ιδέες, στην αυτονομία της σκέψης. Δεν μπορεί να προχωρήσει η πολιτική ζωή του τόπου κάτω από αυτές τις συνθήκες. Καιρός να ξεκολλήσουμε από τις καρέκλες! 

Εγώ προσωπικά θέλω να τον δω στον εκλογικό αγώνα ,διότι όπως έχω παρουσιάσει και στο facebook ,φέτος είδαμε κάποια αλλαγή στην υποδομή του χωριού μας ,και πρέπει να το παραδεχτούμε αυτό!!
Πιστεύω ότι πρέπει να συμμετέχει ,και προβλέπω να κάνει μια πολύ καλή στρατηγική κίνηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου