Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

Μπαίνουν λουκέτα!
Κλείνουν καρδιές και μαγαζιά σφραγίζουνε…
Παράτησέ τα!
μ’ αυτά τα μέτρα και τα σίδερα λυγίζουνε!

(ρεφρέν)
Από τη μιά εσύ
κι από την άλλη το μαγαζί!
μου φέρνουνε μπελάδες
πάθη και Φ.Π.Άδες!

Που κάνω λάθη;
Όταν μου λες παρέα μου σαν είσαι, νοιώθεις μόνη;
Θα το ‘χεις μάθει:
εχθές και ο απέναντι εβάρεσε …κανόνι!


ΚΑΙ  ΑΛΛΟ
Άλλα έλεγες θυμήσου
λάθος η πολιτική σου!
άσε τις εξαγγελίες
μου φαντάζουνε γελοίες…
Γι’ αυτά σου τ’ αμαρτήματα
γύρω μας τ’ απορρίμματα....

(ρεφρέν)
Κοίτα εκείνη τη σακούλα
γράφει μήνυμα στη ζούλα
σαν τη σέρνει ο αγέρας
στο ξεκίνημα της μέρας
Ο θυμός μου δεδομένος
λέει στη σακούλα …. «μένος»!

Άκρατος ο εγωισμός σου
λάθος κι ο σοσιαλισμός σου!
άσε τις εξαγγελίες
μου φαντάζουνε γελοίες…
Γι’ αυτά σου τ’ αμαρτήματα
γύρω μας τ’ απορρίμματα....
http://malakes-kouventes.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου