Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΟΥΔΗΣ : Αμεσες δράσεις για το τουρισμό

kaloudis300.jpg
 
 
 Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Γιώργος Καλούδης και στελέχη του συνδυασμού «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» επισκέφθηκαν σήμερα Πέμπτη 7-10-2010 το Ξενοδοχείο Corfu Mare, όπου συναντήθηκαν με παράγοντες των επιχειρηματιών του τουρισμού, ανάμεσα στους οποίους τον Δ. Χαρίτο, πρόεδρο των τουριστικών πρακτόρων Κέρκυρας, τον Γ. Δούκα, πρόεδρο της ΠΟΕΤ, τον ξενοδόχο και τουριστικό πράκτορα Δ. Διαβάτη, τον τουριστικό πράκτορα Β. Καλούδη και τον Τμηματάρχη του ΕΟΤ Ντίνο Λούμπο.
Ο κ. Καλούδης και οι υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για την πορεία του κερκυραϊκού τουρισμού, να ενημερωθούν για τα αιτήματα του κλάδου αλλά και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επισκέπτες της Κέρκυρας, όπως καταγράφονται από τους επαγγελματίες του τουρισμού.
Οι δύο πύλες εισόδου της Κέρκυρας, το αεροδρόμιο και το λιμάνι, παρουσιάζουν προβλήματα τόσο υποδομών όσο και λειτουργικά με άμεση επίπτωση στο τουριστικό προϊόν, ενώ στην συζήτηση κατατέθηκαν και ζητήματα αναγκαιότητας απλοποίησης γραφειοκρατικών διαδικασιών όπως η έκδοση VISA.
Τα προβλήματα υποδομών παραμένουν κυρίαρχα αιτήματα των εκπροσώπων των τουριστικών φορέων, με ζήτημα αιχμής την οδοποιία, την αποκομιδή των απορριμμάτων, την καθαριότητα των παραλιών και την δυσχερή σύνδεση της Κέρκυρας με τους Παξούς και τα Διαπόντια.

Ο κ. Καλούδης δήλωσε ότι θέση της «ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ» είναι οι άμεσες παρεμβάσεις υπέρ της ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος της Κέρκυρας. «Με απλές και σχεδόν ανέξοδες ενέργειες και δράσεις μπορούν να γίνουν αρκετά βήματα εξωραϊσμού της εικόνας της Κέρκυρας αλλά και της προβολής της. Εμείς τονίζουμε για μια ακόμη φορά: Θέλουμε ανοικτά ξενοδοχεία, ανοικτά και προσβάσιμα λιμάνια και αεροδρόμια, θέλουμε και επιθυμούμε να εξυπηρετήσουμε τα συμφέροντα του τόπου, των εργαζόμενων στον τουρισμό, των επαγγελματιών και των επισκεπτών. Το λέμε καθαρά και θέτουμε τις θέσεις μας υπόψη των πολιτών των Επτανήσων και ζητούμε να αναρωτηθούν οι συμπολίτες μας τι επιθυμούν: Επιχειρήσεις να ευημερούν και εργαζόμενους με σταθερή και σίγουρη εργασία ή κλειστά ξενοδοχεία και άνεργους εργαζόμενους;».
Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης επίσης αναφέρθηκε στα χρηματοδοτικά προγράμματα και το ΕΣΠΑ που μπορεί με σωστή χρήση να γίνει εργαλείο ανάπτυξης του τουρισμού, αλλά και στην αναγκαιότητα μείωσης του ΦΠΑ στις τουριστικές περιοχές προκειμένου να επιτευχθεί ανάπτυξη και να ενισχυθεί ο τζίρος των επιχειρήσεων.
«Ο νέος θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης θα είναι ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό όργανο με αρμοδιότητες ισχυρές; Γιατί εμείς προς αυτή την κατεύθυνση θα παλέψουμε και θα ασκήσουμε πιέσεις. Πιστεύουμε ότι είναι προς το συμφέρον του τουριστικού κλάδου να στηρίξει τις προσπάθειές μας για μείωση του ΦΠΑ και των φόρων, για να τεθούν σε ισχύ νησιωτικές πολιτικές όπως στο Αιγαίο, για να ενισχυθούν οι μεταφορές και οι συνδέσεις των νησιών μεταξύ τους. Πρέπει απαραίτητα να αναληφθούν πρωτοβουλίες ανάπτυξης για τα νησιά μας. Κι αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε ως πρώτη μας προτεραιότητα», δεσμεύτηκε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Γ. Καλούδης.
«Η Κέρκυρα θα πρέπει να έχει τον πρώτο λόγο στις Τουριστικές εκθέσεις και τις δράσεις προβολής και διαφήμισης» ζήτησε ο κ. Δ. Χαρίτος.
«Κάποιοι από εμάς δίνουν αφορμές για προβλήματα στον τουρισμό αλλά δεν πρέπει να στεκόμαστε στις εξαιρέσεις. Ο Γ. Καλούδης πράγματι έχει πάρει θέση σε κρίσιμα ζητήματα για τον τουρισμό και τον κλάδο μας. Η Κέρκυρα έχει χάσει σε 10 χρόνια 1 εκ. τουρίστες κι όχι μόνο εξαιτίας της έλλειψης υποδομών αλλά και εξαιτίας της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Πρέπει να τα δούμε όλα αυτά πολύ σοβαρά και υπεύθυνα», είπε ο κ. Γ. Δούκας.
Ο κ. Καλούδης ευχαρίστησε τους εκπροσώπους των τουριστικών πρακτόρων της Κέρκυρας και δεσμεύτηκε να δώσει πρώτη προτεραιότητα στην ανάκαμψη του τουριστικού προϊόντος των Επτανήσων, για λήψη δράσεων προβολής και διαφήμισης με στενή συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς του τουρισμού, ώστε να υπάρξει το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα που αξίζει στα Ιόνια Νησιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου