Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

O B. Eυαγγελάτος υποψήφιος με τον Θ. Μιχαλάτο




Αγαπημένοι συμπολίτες μου,
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στην Παλλική με τον συνδυασμό ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ με υποψήφιο Δήμαρχο το Θεόφιλο Μιχαλάτο.
Την Παλλική τη γνωρίζω όχι μόνο ως  ιδιαίτερο τόπο καταγωγής  μου αλλά κυρίως  μέσα από την θητεία μου στο Μαντζαβινάτειο Νοσοκομείο.
Μια θητεία με  δύσκολες στιγμές για την επιβίωση του νοσοκομείου όπου  μαζί με τον αείμνηστο Γ. Γεννηματά κατεβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια και τελικά εντάχθηκε στο Ε.Σ.Υ.
Η Παλλική είναι μια περιοχή που γνωρίζω καλά και έχω έρθει σε επαφή με τους ανθρώπους της, αποτελώντας και εγώ  μέρος της καθημερινής ζωής  και γνωρίζοντας από κοντά  τα προβλήματα και τις ανάγκες των κατοίκων.
Προβλήματα που προσπάθησα για την επίλυση τους και μέσα από τις θητείες μου ως Νομαρχιακός Σύμβουλος και μέλος της Επιτροπής Έργων.
Τα τελευταία χρόνια παράλληλα με τη διεύθυνση της παιδιατρικής κλινικής του Νοσοκομείου Κεφαλληνίας ασκούσα και καθήκοντα αναπληρωτή διοικητή για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Στις 07 Νοεμβρίου ζητώ από όλους εσάς τους Κεφαλονίτες και τις Κεφαλονίτισες τη δύναμη της ψήφους σας για να προσαρμόσουμε τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ στις ανάγκες της κοινωνίας μας και όχι την κοινωνία στον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.

Ευάγγελος Ευαγγελάτος
Παιδίατρος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου