Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Σ Ε Ρ Α Φ Ι Ν Ο


Την ώρα που γουργούριζε
το άδειο σου στομάχι

Ιππότης ήσουν, Ήρωας!
που κέρδιζες τη μάχη!
Στο ψεύτικο σου όραμα
σ’ όνειρο αφημένε...
Ξύπνα μικρέ μου ήρωα
εικονογραφημένε!

Μόνο δυό λόγια μυστικά
θα πω και σε αφήνω...
Πέρνα το σάκο στο ραβδί!
ξεκόλλα ....Σεραφίνο....

Έχεις το μπογαλάκι σου
βάλει για μαξιλάρι
τη μάχη δεν την κέρδισες
άλλος στην έχει πάρει!
Στο ψεύτικο σου όραμα
σ’ όνειρο αφημένε...
Ξύπνα μικρέ μου ήρωα
εικονογραφημένε!

Μόνο δυό λόγια μυστικά
θα πω και σε αφήνω...
Πέρνα το σάκο στο ραβδί!
ξεκόλλα ....Σεραφίνο....

Μεσ’ στις σελίδες που γυρνώ
βλέπω τον εαυτό μου!
-Είναι το μπογαλάκι σου
ίδιο με το δικό μου!
Στο ψεύτικο μας όραμα
σ’ όνειρο αφημένοι...
Είμαστε Σεραφίνο μου
εικονογραφημένοι...

Μόνο δυό λόγια μυστικά
θα πω και σε αφήνω...
-Κι οι δυό με  σάκο και ραβδί,
χαμένοι ....Σεραφίνο....


Λεωνίδας Μαρτέλος
malakes-kouventes.blogspot.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου