Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ Απάντησή στον κ. ΚΑΣΣΙΑΝΟ


Τετάρτη, 29 Δεκεμβρίου 2010
κ. ΚΑΣΣΙΑΝΕ, ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ «ΒΟΥΛΩΣΩ» ΟΥΤΕ ΘΑ «ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΩ»
Ξεσηκώθηκαν στην Ιθάκη εναντίον του απαράδεκτου Δημάρχου.
Ο κ. Κασσιανός (ο νέος Δήμαρχος Ιθάκης) σήμερα μου έστειλε μία ανακοίνωση προκειμένου να την αναρτήσω στο site “Ithacanews”, πράγμα που ήδη έχω κάνει. Την ανακοίνωσή του αυτή κλείνει με μία πρόταση που επιεικέστατα χαρακτηρίζεται ως υβριστική προς τους πρώην Δημάρχους της Ιθάκης, αλλά και όλους τους Θιακούς οι οποίοι επί σαράντα χρόνια τους έδιναν ψήφο εμπιστοσύνης επανειλημμένα. Ας μην παραβλέψουμε το γεγονός ότι ο κ. Σπύρος Αρσένης διετέλεσε Δήμαρχος Ιθάκης επί 20 ολόκληρα χρόνια (5 τετραετίες) και στη συνέχεια εγώ για 12 χρόνια (3 τετραετίες) και τέλος ο κ. Βασιλόπουλος κατά την τελευταία τετραετία.
Αναφερόμενος και γράφοντας για εμένα, σημειώνω ότι η συγκεκριμένη φράση με προσβάλει κατ’ αρχήν ως ψηφοφόρο και πολίτη της Ιθάκης και στη συνέχεια ως πρώην Δήμαρχο επί σειρά ετών. Θα ήθελα λοιπόν να απαντήσω τα εξής στη σημερινή σας ανακοίνωση:
Κατά τη περίοδο της Δημαρχιακής μου θητείας αντιμετώπισα μαζί με τους συμβούλους τις ανάγκες του νησιού και των συμπολιτών μου και για το λόγο αυτό μέσα από τις νόμιμες θεσμικές διαδικασίες, υλοποίησα όσα περισσότερα έργα ήταν δυνατό. Λειτούργησα με Δημοκρατικές διαδικασίες και πάντα σεβόμενος τους συμπολίτες μου και τις ανάγκες του νησιού μας. Πάνω από όλα όμως, σεβόμενος τον εαυτό μου, δεν ακύρωσα ποτέ το έργο κανενός προκατόχου μου ή και κανενός πολίτη.
Όσο δε για τον υπέρμετρο ζήλο του σημερινού μας Δημάρχου στο να υλοποιήσει έργα προόδου στο Θιάκι, χαίρομαι και λυπάμαι ταυτόχρονα. Χαίρομαι διότι βλέπω πρόθεση και διάθεση, αλλά λυπάμαι όταν βλέπω τον εκλεγμένο Δήμαρχο να ολισθαίνει επίπεδα και να εκφράζεται με υβριστικό τρόπο. Επίσης λυπάμαι διότι η καλή πρόθεση αμαυρώνεται από την διάθεση να μην τηρηθούν οι νόμιμες διαδικασίες στην υλοποίηση έργων, που δυστυχώς ή ευτυχώς περιλαμβάνονται στο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των Δήμων.
Τέλος θα ήθελα να δηλώσω ότι ούτε θα το «βουλώσω» ούτε θα «εξαφανιστώ». Η προτροπή ή απειλή αυτή δεν αφορά μόνο πρόσωπα. Η ελεύθερη έκφραση της γνώμης του καθενός είναι δημοκρατικό δικαίωμα και η λογοκρισία δεν αποτέλεσε ποτέ θεσμό της Δημοκρατίας. Εκτός αν είμαι τόσο πλανεμένος και άλλαξε το πολίτευμά μας τότε ζητώ συγγνώμη. Το σίγουρο είναι ότι οι φωνές, οι αγωνίες και οι απόψεις όλων θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα μου, εφόσον δεν είναι υβριστικές και δεν είναι ασύμβατες με τους Δημοκρατικούς θεσμούς.
Μέσω αυτής μου της απάντησης επαναλαμβάνω ότι ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΩ και ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΩ, αντιθέτως καλώ οποιονδήποτε θέλει να μου στέλνει κείμενα, ειδήσεις, επιστολές και ότι άλλο προκειμένου να το αναρτώ στην ιστοσελίδα. Τέλος καλώ στον Δήμαρχο κ. Κασσιανό να ανατρέξει στον απολογισμό των έργων που υλοποίησα ως Δήμαρχος Ιθάκης, και προς διευκόλυνσή του αλλά και οποιουδήποτε άλλου μπορεί να τον αναζητήσει στο διαδίκτυο.
Έχουμε πάψει να ζούμε στο καθεστώς της πολιτικής τρομοκρατίας και θα συνεχίσω να μιλάω ελεύθερα, να θίγω τα κακώς κείμενα και να νοιάζομαι για το νησί μας.

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ
τέως Δήμαρχος Ιθάκης

  Αυτή  ήταν η    Απίστευτη ανακοίνωση του Δήμαρχου Ιθάκης!!!

kassianos_300.jpg 
 "Βουλώστε το και εξαφανιστείτε!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου