Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ,,, ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

Ευχές(για Χρόνια πολλά) με μαντινάδες

"Με ταχυδρόμο την καρδιά,
γράμμα τη σκέψη κάνω,
στέλνω τα χρόνια μου πολλά,
σε φίλους που δε φτάνω. "

"Χρόνια πολλά και μια ευχή
ξεχωριστή για σένα
να ζεις καλά για να περνώ
και 'γω ευτυχισμένα.."ευτυχισμένα.."


Θα στείλω αηδόνια του βουνού
Πουλιά του παραδείσου
Για να σου πούν Χρόνια Πολλά
Κι ότι ποθεί η ψυχή σου..."

χρόνια πολλά σε μια ψυχή
γεμάτη καλοσύνη
που ο θεός μόνο χαρές
αξίζει να της δίνει"

Χρονια πολλα, πολλές χαρές,
καημό να μη γνωρίσεις
κι ότι στ' αλήθεια επιθυμείς,
γρήγορα ν' αποκτήσεις!!!!!!!!!!!!!!"


Θα στείλω αηδόνια του βουνού
Πουλιά του παραδείσου
Για να σου πούν Χρόνια Πολλά
Κι ότι ποθεί η ψυχή σου..."


χρόνια πολλά σε μια ψυχή
γεμάτη καλοσύνη
που ο θεός μόνο χαρές
αξίζει να της δίνει"

Χρονια πολλα, πολλές χαρές,
καημό να μη γνωρίσεις
κι ότι στ' αλήθεια επιθυμείς,
γρήγορα ν' αποκτήσεις!!!!!!!!!!!!!!"

Σεισμό θα κάμω τ' ουρανού
τ'άστρα να πέσουν χάμω
και με τις πιο θερμές μου ευχές
δώρο θα σου τα κάμω


Στην εορτή σου εύχομαι
πάντα χαρά και γέλιο
κι η ευτυχία να γενεί
στο σπίτι σου θεμέλιο.

Μέρες που δέχεσαι ευχές,
δέξου και μια από μένα
Χρόνια πολλά. Χρόνια καλά,
χρόνια ευτυχισμένα


Χρόνια πολλά σου εύχομαι
Ευχή συνηθισμένη
Μα είναι διαφορετική
Απ΄την καρδιά οντέ βγαίνει..

Δεν θα σου πω χρόνια πολλά.
ευχή συνηθισμένη
Μα θα σου πω όπου κι αν πας,
χαρά να σ αναμένει.



Με ταχυδρόμο την καρδιά,
τη σκέψη αεροπλάνο
Στέλνω ευχές, χρόνια πολλά, σε
φίλους που δε φτάνω.

Τίνος λαού αλφάβητο
τι λέξεις να ταιριάξω
για να χωρέσουν οι ευχές
που θέλω να σου γράψω

Τι μαντινάδα να σας πω
να σας καλοκαρδίσω
Για τις ευχές που στείλατε
να σας ευχαριστήσω.

Αυτό που πάντα νοσταλγείς
όνειρο να μη μείνει
να στο χαρίσει η μοίρα σου
κι αληθινό να γίνει

Πάρε τσι πιο καλές μου ευχές
και βάλτις στην καρδιά σου,
δεν θα μαι εγώ μα ας είναι αυτές
όπου κι αν πας κοντά σου

Όσες ευχές απλόχερα
οι άλλοι θα σας πούνε
Εγώ απλά σας εύχομαι
αληθινές να βγούνε

από τον κήπο τ' ουρανού
μια ανθοδέσμη κόψε
φεγγάρι μου να τσι την πας
γιατί γιορτάζει απόψε


Μες στης νυχτιάς τη σκοτεινιά που λάμπει κάθε αστέρι
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ του φεγγαριού του δίνω να σου φέρει.


Ευχή και αγάπη στέλνω τα να ρθούνε να σε βρούνε
Χρόνια πολλά χρόνια καλά παιδί μου να σου πούνε


Χρόνια πολλά σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου
και λαχταρούνε να σε δούν τα μάτια τα δικά μου


Κανω μπουκετο την καρδια δωρο σου τηνε κανω
και γραφω χρονια σου πολλα σε καθε φυλλο πανω


Ολου του κοσμου οι ευχες δε φτανουν να σου πουνε
αυτα που ελπιζω ολοψυχα τα ματια σου να δουνε


Όσες οι στάλες τις βροχής και στα βουνά τα χιόνια
τόσα πολλά σου εύχομαι ευτυχισμένα χρόνια.


Οσα τα τριανταφυλλα του Μαη τ' ανθισμενα
τοσα σου ευχομαι και γω χρονια ευτυχισμενα


Ειναι μακρια και δεν μπορω μα κανε μου την χαρη
πες της εσυ χρονια πολλα κι οτι ποθη φεγγαρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου