Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΓΥΦΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ


Ένας γύφτος αγοράζει οικόπεδο
> δίπλα από το σπίτι ενός γιατρού.
> Φωνάζει λοιπόν ένα μηχανικό και
> τον βάζει να του κτίσει ένα ίδιο
> ακριβώς σπίτι.
> Όταν τελείωσε το σπίτι του ο
> γύφτος βγαίνει στο μπαλκόνι και
> φωνάζει το γιατρό.
> - Γιατρέ, γιατρέ!
> - Τι είναι ρε παλιόγυφτε; του
> λέει ο γιατρός.
> - Να, του λέει ο γύφτος, εσύ
> μπορεί να μην με χωνεύεις αλλά
> εγώ είμαι ίδιος με σένα γιατί
> έχουμε το ίδιο σπίτι!
> - Αποκλείεται, του λέει ο
> γιατρός, γιατί δεν έχουμε τα ίδια
> έπιπλα...
> Σκυλιάζει ο γύφτος παραγγέλνει
> τα ίδια ακριβώς έπιπλα με του
> γιατρού και ξαναβγαίνει στο
> μπαλκόνι.
> - Γιατρέ, γιατρέ! Ιδιο σπίτι
> έχουμε ίδια έπιπλα είμαι ίδιος
> με σένα.
> - Τι λες ρε παλιόγυφτε, του λέει ο
> γιατρός, έχουμε το ίδιο
> αυτοκίνητο;;
> Και του δείχνει μια πολυτελή
> Mercedes που είχε στο γκαράζ.
> Σκυλιάζει ο γύφτος βάζει
> γραμμάτια παίρνει δάνεια και
> αγοράζει μια ακριβώς ίδια Mercedes
> και βγαίνει πάλι στο μπαλκόνι.
> - Γιατρέ, γιατρέ!
> - Τι θες ρε παλιόγυφτε; του λέει ο
> γιατρός
> - Είμαι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ από σένα!
> - Γιατί ρε; του λέει ο γιατρός.
> - Έχουμε ίδιο σπίτι ίδια έπιπλα
> και ίδιο αυτοκίνητο, συμφωνείς;
> - Συμφωνώ αλλά από πού και ως πού
> είσαι καλύτερος από μένα; του
> λέει ο γιατρός.
> - Γιατί εγώ έχω γείτονα γιατρό
> ενώ εσύ έχεις γείτονα
> ΓΥΦΤΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου