Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Ο Τζώνης ο μπόγιας


    ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ,  ΣΤΟ  ΕΤ3 , ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ  ΕΔΕΣΣΑΣ!!   

Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Ρωμανός


Ο Τζώνης είμαι ο μπόγιας
χάϊχο χάϊχο
τους φίλους μου έχω σφάξει
χάϊχο χάϊχο.

Αγόρασα πιστόλι
από παλιό φονιά
και πήγα στ΄ Αργοστόλι
και στην Κεφαλονιά.

Γελούσε η πολιτεία
στην ήσυχη βραδιά
και στη μικρή πλατεία
φωνάζαν τα παιδιά.

Ο Τζώνης είμαι ο μπόγιας
χάϊχο χάϊχο
τ΄ αδέλφια μου έχω σφάξει
χάϊχο χάϊχο.

Δε με κεράσαν ούζο
δε μου ΄δωσαν κρασί
τότε άρχισα να σκούζω
και μ΄ άκουσες κι εσύ.

Κουβέντες δεν σηκώνω
δεν παίρνω διαταγές
το σπίτι μου κλειδώνω
κι αρχίζω τις σφαγές.
Io sono Johnny il killer
hài hò hài hò
ho fatto fuori i miei amici
hai hò hài hò.

Comprai una pistola
da un vecchio omicida
e andai ad Argostoli
e a Cefalonia.

Rideva la città
nella serata quieta
e nella piazzettina
vociavano i bambini.

Io sono Johnny il killer
hài hò hài hò
ho fatto fuori i miei fratelli
hi hò hài hò

Non mi offrirono ouzo
non mi versarono vino
allora presi a urlare
e pure tu mi sentisti.

Io chiacchiere non ne faccio
nessuno mi comanda
chiudo a chiave la mia casa
e attacco ad ammazzare.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου