Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Καταργούνται τέσσερα νηπιαγωγεία στην Κεφαλονιά


nipiagogeio.jpg

 ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ    ΑΠΟ  ΤΗΝ  KEFALONIAPRESS.GR
Τα Νηπιαγωγεία που καταργούνται στην Κεφαλονιά, μετά την απόφαση της Υπουργού Παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου είναι τα κάτωθι. Ολόκληρη η  Υπουργική Απόφαση βρίσκεται   εδω (κλικ)
 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ Π.Ε.
Ν/γειοΚαμιναράτων κεφαλληνιας
ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ Π.Ε.
Ν/γείο Χαβδάτων Κεφαλληνίας
ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ Π.Ε.
Ν/γείο Αγκώνα Κεφαλληνίας
ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ Π.Ε.
Ν/γείο Καρδακάτων Κεφαλληνίας
Στην προσπάθεια να εφαρμοστούν παιδαγωγικά κριτήρια, στοχεύσαμε μέσα από τις συνενώσεις σχολικών μονάδων να απελευθερώσουμε κτιριακές υποδομές, με σκοπό στα νέα σχολεία που δημιουργούνται να φοιτούν παιδιά της ίδιας σχολικής βαθμίδας. Έτσι επιτυγχάνεται καλύτερα η κοινωνικοποίηση των μαθητών και αποφεύγονται η σχολική βία και η διαρροή. Υπάρχουν λοιπόν περιπτώσεις όπου συστεγάζονταν ένα Γυμνάσιο, ένα Ειδικό Σχολείο και ένα Δημοτικό Σχολείο ή ένα Γυμνάσιο και ένα Δημοτικό. Στις σχολικές μονάδες που προκύπτουν με τα τις συνενώσεις δημιουργούνται σχολεία με παιδιά της ίδιας σχολικής βαθμίδας ή τουλάχιστον Νηπιαγωγεία με Δημοτικά και Γυμνάσια με Λύκεια.

 

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ
1.      19/01/11–24/01/11 - Κείμενο εγκύκλιου προς Διαβούλευση (OpenGov), για τον προσδιορισμό των κριτήριων συνενώσεων ιδρύσεων - σχολικών μονάδων. Κατατέθηκαν 505 σχόλια. Για πρώτη φορά- και κατ΄ εξαίρεση- τέθηκε σε διαβούλευση κείμενο εγκυκλίου και όχι νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, νομοσχέδιο ή Υπουργική Απόφαση.
2.      27/01/2011 – Αποστολή Εγκυκλίου στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και εντολή τοπικών διαβουλεύσεων των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης με τους τοπικούς φορείς
3.      28/01/2011 - Επιστολή της Υφυπουργού Παιδείας προς όλους τους Δημάρχους της χώρας
4.      25/02/2011 - Αποστολή Ενημερωτικού Κειμένου προς ΜΜΕ
5.      28/02/2011 - Ημερίδα στο Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ με τους Δημάρχους
6.      28/02/2011 – Συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας με την ΟΛΜΕ


o       Τα λεπτομερή στοιχεία για τις ιδρύσεις σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα ανακοινωθούν σύντομα, καθώς αποτελούν συναρμοδιότητα των Υπουργείων Οικονομικών και Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων


Αναλυτικά οι πίνακες με τις σχολικές μονάδες στην ιστοσελίδα του Υπουργείου:
Αναλυτικά οι συνενώσεις:
Ø    Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
1523 σχολικές μονάδες σε  672. Από αυτές :
§        169 Μονοθέσια, Διθέσια και Τριθέσια
§        98 ήταν ήδη σε αναστολή  λειτουργίας
§        18 χωρίς μαθητές
         Από τις συνενώσεις των σχολικών μονάδων της  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προκύπτουν:
§        120 νέα 6/θέσια και
§        61 νέα 12/θέσια σχολεία

Ø      Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
       410 σχολικές μονάδες σε 205.  Σε αυτές:
§        το 30% των Γυμνασίων είχαν μαθητικό δυναμικό μικρότερο από 35 μαθητές  
§        πάνω από το 50% των Γενικών Λυκείων που συνενώνονται είναι λυκειακές τάξεις
§         ο αντίστοιχος αριθμός πέρυσι (για τη σχολική χρονιά 2010-2011) ήταν στο ένα δέκατο περίπου ενώ
§        παλαιότερα ο νόμος έμενε εν μέρει ανενεργός, καθώς οι περισσότερες αποφάσεις συνενώσεων - ιδρύσεων σχολικών μονάδων ανακαλούνταν.


o       Οι στόχοι των συνενώσεων είναι πρωτίστως παιδαγωγικοί
Οι λόγοι των συνενώσεων είναι πρωτίστως εκπαιδευτικοί και έχουν ως σκοπό την βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η δημιουργία εύρωστων σχολικών μονάδων (6/θέσιων και 12/θέσιων στην Πρωτοβάθμια) τα όποια θα έχουν πλέον τη δυνατότητα- και τις απαιτούμενες υλικοτεχνικές υποδομές- να υποστηρίξουν τις καινοτόμες δράσεις που δρομολογούνται στο Νέο Σχολείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου