Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑ, ΕΝΟΣ EMAIL.

Αφιερωμένο στα “παιδιά του ΔΝΤ” που γεννιούνται στην Ελλάδα

Δημοσίευση 06/03/2011 12:13 Ανανέωση 06/03/2011 12:34
Επιλέγω για σήμερα ένα από τα πολλά email που μου στέλεντε καθημερινά. Είναι από έναν 37χρονο από την Καλλιθέα, που θέλει να το αφιερώσει στον γιο που περιμένει και σε όλα "τα παιδιά του ΔΝΤ" όπως χαρακτηριστικά γράφει.

Γιατί διάλεξα αυτήν την επιστολή; Γιατί διαβάζοντάς την αναγνώρισα σε αυτήν δεκάδες άλλες επιστολές, αλλά και φίλους ή γνωστούς μου που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο βιώνουν μία ανάλογη κατάσταση. Δυστυχώς, φτάσαμε ο Σπύρος να μην αποτελεί "ένα μεμονωμένο περιστατικό", όπως συνηθίζουμε να λέμε οι δημοσιογράφοι για να υποβιβάσουμε μία ιστορία, αλλά τον μέσο 'Ελληνα! Και αυτό είναι τραγικό!
"Κώστα, δεν μου βγαίνει το "κύριε Χαρδαβέλλα",
είμαι ο Σπύρος Κ. και είμαι 37 ετών. Μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2010, είχα μία ζωή που η κοπέλα μου την έλεγε μέτρια. Είχαμε μία "μέτρια" δουλειά, ένα "μέτριο" μισθό", ένα "μέτριο" σπίτι, μία "μέτρια" διασκέδαση, όπως γκρίνιαζε συνήθως...
Ήμουν μηχανικός σε συνεργείο αυτοκινήτων συμβεβλημένο με μεγάλη αντιπροσωπεία και αγαπούσα πολύ τη δουλεία μου παρά τη "μουτζούρα"! Αφού ζούσαμε 4 χρόνια μαζί, το κορίτσι μου τον Ιούλιο έμεινε έγκυος και έτσι είπα να το πάρω επιτέλους με παπά και με κουμπάρο. Είχαμε στρώσει έτσι τα οικονομικά μας που με σωστό κουμάντο θα τα καταφερναμε. Μόνο που ξεχάσαμε να ρωτήσουμε το ΔΝΤ, αν συμφωνεί!
Στις αρχές Σεπτεμβρίου, λοιπόν, το συνεργείο που δούλευα μας ανακοίνωσε ότι σταματάει την συνεργασία με την μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία και έπρεπε να προχωρήσει σε περικοπές. Ετσι, απολύθηκα! Χωρίς να με προειδοποιήσουν, μου είπαν ότι λόγω οικονομικής κρίσης, πρέπει να φύγω. Όλη μου η ζωή γκρεμίστηκε.
Τώρα είμαι άνεργος 6 μήνες, η γυναίκα μου είναι 8 μηνών έγκυος, αναγκαστήκαμε να μετακομίσουμε στο σπίτι των γονιών της για να γλιτώσουμε τα έξοδα του ενοικίου και από μέρα σε μέρα θα γίνουμε γονείς. Θα ζήσουμε υποτίθεται την πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μας αλλά και οι δυο είμαστε όλη μέρα μέσα στη θλίψη.
Μας συντηρούν οι οικογένειές μας από αυτά που δεν έχουν και εκείνες, η γυναίκα μου συνεχίζει μέχρι και σήμερα να δουλεύει 8ωρα όρθια -είναι υπάλληλος σε κατάστημα καλυντικών- και εγώ νιώθω ξεφτίλας άντρας, που δεν μπορώ να προσφέρω τίποτα σε κανέναν. Ντρέπομαι να δω το γιο μου που θα γεννηθεί, γιατί νομίζω ότι θα με φτύσει και θα μου πει "ωραίος πατερας είσαι, τι με γέννησες να κανω εδώ πέρα".
Είμαι τόσο θυμωμένος που φοβαμαι τη στιγμή που δεν θα συγκρατησω το θυμό μου. Μερικές φορές νιωθω ικανός να κανω τοσο μεγαλο κακό σε αυτούς που μου έκαναν κακό, που ντρέπομαι. Ομως δεν μπορώ να το κοντρολάρω. Είναι σαν να έχει μπει μέσα μου ενα θηρίο και είναι θέμα ημερών να ορμήξει και να τους φάει όλους.
Τι θελω από εσένα; Αν γίνεται να βάλεις καπου αυτες τις σκεψεις μου για να τις αφιερώσω στο γιο μου- αλλα και σε όλα τα παιδιά του ΔΝΤ που γεννούνται αυτην την περίοδο, μαζί με μία τεράστια συγγνώμη που σίγουρα δεν φτάνει.
Σε ευχαριστώ που με άκουσες
Σπύρος Κ.- Καλλιθέα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου