Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΟ ΠΛΗΓΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ

Προς κλιμάκωση των κινητοποιήσεων οι ιδιοκτήτες ταξί

NAFTEMPORIKI.GR Τρίτη, 19 Ιουλίου 2011 13:50
 .
Αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους ενάντια στην απελευθέρωση του επαγγέλματός τους εμφανίζονται οι ιδιοκτήτες ταξί, που προσανατολίζονται σε απεργία διαρκείας.
Τα ταξί αναμενόταν να ξαναβγούν στους δρόμους για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις 5 τα ξημερώματα της Τετάρτης, οπότε και θα έληγε η 48ωρη απεργία τους, ωστόσο οι αυτοκινητιστές διαμηνύουν πώς θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, συνεχίζοντας την απεργία τους έως και την Παρασκευή. Τα παραπάνω επιβεβαίωσε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος, προειδοποιώντας με απεργία διαρκείας αν το υπουργείο παραμείνει ανυποχώρητο στις θέσεις του.

Την Τετάρτη αναμένεται να συνεδριάσει εκ νέου το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας προκειμένου να καθορίσει την περαιτέρω στάση του κλάδου. Μέσα στους κόλπους των Σωματείων ακούγονται διάφορες προτάσεις, από απεργία διαρκείας ή παράταση των κινητοποιήσεων, ενώ υπάρχουν και πιο ψύχραιμες φωνές που προτείνουν να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις, προκειμένου να μη στραφεί η κοινωνία και ο τουριστικός κόσμος εναντίον τους.
Σήμερα, οι ιδιοκτήτες ταξί πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ, στην οδό Μάρνη, και πορεία προς τη Βουλή, χωρίς αυτοκίνητα, ενώ την Τετάρτη αναμένεται να συγκεντρωθούν έξω από το υπουργείο Υποδομών.
Δυναμικότερες ήταν οι κινητοποιήσεις στην περιφέρεια, όπου συνάδελφοί τους προχώρησαν στον αποκλεισμό αεροδρομίων και λιμανιών.
Συνάδελφοί τους στη Θεσσαλονίκη έφθασαν το πρωί με τα οχήματά τους στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» χωρίς να εμποδίσουν την κυκλοφορία και πεζοί κατευθύνθηκαν στον επιβατικό σταθμό. Στη συνέχεια συγκεντρώθηκαν στο χώρο αφίξεων.
Από χθες το πρωί παραμένουν συγκεντρωμένοι στο ύψος της Nέας Τρίγλιας, με τα αυτοκίνητά τους οι ιδιοκτήτες ταξί της Χαλκιδικής, χωρίς να κλείνουν δρόμους.
Την ίδια ώρα, στον αποκλεισμό του αεροδρόμιο του Αράξου, όπου συνήθως προσγειώνονται πτήσεις τσάρτερ προερχόμενες από χώρες της ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης, προχώρησαν περίπου 200 ιδιοκτήτες ταξί από την Πάτρα και την Κάτω Αχαΐα, οι οποία στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στην Κυλλήνη.
Συνάδελφοί τους έχουν προχωρήσει εν τω μεταξύ σε μερικό αποκλεισμό του λιμανιού της Πάτρας, επιτρέποντας την έξοδο επιβατών και οχημάτων, κατά των κατάπλου πλοίων από την Ιταλία.
Ανάλογες κινητοποιήσεις πραγματοποιήθηκαν και στην Κρήτη, όπου αποκλεισμένο είναι το αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
Στη Ρόδο, καθολική είναι η συμμετοχή των ιδιοκτητών ταξί στις κινητοποιήσεις, με αποτέλεσμα να υπάρχουν προβλήματα στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών του νησιού.
Το πρωί ταξί στάθμευσαν έξω από το κτίριο της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο κέντρο της πόλης, ενώ νωρίτερα πραγματοποιήθηκε πορεία διαμαρτυρίας στους κεντρικούς δρόμους της πόλης με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα.
ΣΥΝ: Το επάγγελμα «κλείνει» προς όφελος των μεγάλων εταιρειών
«Στην πραγματικότητα το επάγγελμα "κλείνει" προς όφελος των μεγάλων εταιρειών», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Συνασπισμός σχετικά με το ζήτημα της απελευθέρωσης του κλάδου των ταξί και του ανοίγματος της αδειοδότησης σε όλους τους αυτοκινητιστές.
«Εν μέσω τουριστικής περιόδου η κυβέρνηση επέλεξε να προχωρήσει σε μέτρα για την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί, αναιρώντας το διάλογο και τα αποτελέσματά του, που είχαν προηγηθεί μεταξύ των επαγγελματιών και της προηγούμενης ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Συμπληρώνεται ότι με τις προτεινόμενες αλλαγές «εξοντώνονται οι μικροϊδιοκτήτες ταξί και δημιουργείται ολιγοπώλιο στον κλάδο, από εταιρίες που θα δραστηριοποιηθούν και θα παρέχουν τις υπηρεσίες στους πολίτες με ακριβότερες ακόμα τιμές».
Επίσης, όσο αφορά στον κλάδο, ο Συνασπισμός αναφέρει ότι αυτός στην Ελλάδα λειτουργεί «όχι ως συμπλήρωμα των δημόσιων συγκοινωνιών, αλλά ως υποκατάστατό τους, αφού αυτές συνεχώς υποβαθμίζονται».
Καταλήγοντας, σημειώνει ότι η αλλαγή πολιτικής στον κλάδο των ταξί, πρέπει να γίνεται «προς όφελος των πολιτών, των εργαζομένων στον κλάδο και των μικροϊδιοκτητών, μέσα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ριζικής ανάπτυξης και αναβάθμισης των δημόσιων συγκοινωνιών και προστασίας του περιβάλλοντος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου