Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση σε αναληθή δημοσιεύματα του "ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ"‏

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΑΡΙΣΤΕΑ ΧΑΡΙΤΑΤΟΥ


    Ληξουρι 12-09-2011
 Σχετικά με πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας «Ημερήσιος» στην στήλη «Πες τα Χρυσόστομε», το οποίο ατύπως πλην σαφώς βάλει εναντίον μου και με εμπλέκει στην υπόθεση «Πάμε στοίχημα» η οποία αφορά υπάλληλο της πρώην Νομαρχίας, έχω να πω τα εξής:
  Ουδεμία σχέση ή δοσοληψία είχα εγώ με τον εν λόγω υπάλληλο μέσω επιταγών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Ουδέποτε μου ανέφερε ο ίδιος κάτι τέτοιο και ουδέποτε η τράπεζα με την οποία συναλλάσομαι μου ανέφερε οτιδήποτε περί αυτού. Εγώ το μόνο που γνώριζα ήταν οτι κατατίθονται χρήματα στον λογαριασμό μου από τον εν λόγω κύριο τα οποία αποτελούσαν οφειλές απέναντί μου. Αν είχα την παραμικρή ενημέρωση ότι κατατίθονται χρηματικά ποσά στον λογαριασμό μου μέσω τέτοιων επιταγών, θα κατήγγειλα το γεγονός αυτό στους αρμόδιους φορείς για λόγους δημοσίου συμφέροντος.
  Επειδή ο εκδότης της συγκεκριμένης εφημερίδας υπερβαίνει κάθε όριο δημοσιογραφικής αλητείας εναντίον μου και εναντίον του πολιτικού χώρου στον οποίο ανήκω, τον ενημερώνω προκαταβολικά ότι διατηρώ την οποιαδήποτε νόμιμη επιφύλαξη να προσφύγω στην δικαιοσύνη για την υπεράσπιση της προσωπικής μου τιμής και αξιοπρέπειας. Αν έχετε κότσια κύριε εκδότα (γιατί δεν τα διαθέτετε), κάντε οποιαδήποτε αναφορά του ονόματός μου σε οποιοδήποτε δημοσίευμά σας, σχετικά με αυτήν την υπόθεση και τότε θα τα ξαναπούμε.
  Την προσωπική και επαγγελματική μου διαδρομή, αλλά και το ποιος είμαι πολιτικά, ο καθένας το γνωρίζει και δεν έχω να κρύψω ή να φοβηθώ τίποτα και από κανέναν.

ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου