Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ΘΕΟΦΙΛΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΚΑΚΙΣΤΕΑ ΨΕΥΔΟΤΑΤΟΥ!!,, ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

Λυσσαλέα απάντηση του Αντιδημάρχου Παλικής στο e-kefalonia

Τι απαντά ο Βαγγέλης Θεοφιλάτος στις καταγγελίες που πρώτοι δημοσιεύσαμε και έχουν δημιουργήσει σάλο στη κοινωνία του Ληξουρίου για το ΄Β Δημοτικό σχολείο.
Αγαπητό  e-kefalonia,
« Σχετικά  με  το  κατάπτυστο, εμπαθές και ψευδόμενο άρθρο , κατά  της  υπόστασης, της φήμης και ουσίας  της κατάστασης , του σπουδαίου και  πολυαγαπημένου ,
Β Δημοτικού Σχολείου   Ληξουρίου.»
                                                      Προς
                            κ. Κακιστέα  Ασχημοτάτου-Ψευδοτάτου ,(δημοσιογραφικά)
                                        ( κατ’ ευφημισμόν ) ,
                                          Αριστέα  Χαριτάτου .
Κυρία  μου,

Το  Β  Δημοτικό  Ληξουρίου , δεν  είναι  επικύνδινο  για την υγεία των μαθητών του.
Επικύνδινη είναι η αίσθησή  σας , ότι  δήθεν  δημοσιογραφείτε.
Μια  φωτογραφία , δυο προσανατολισμένα λόγια και τελειώσατε.
Είστε  εμπαθής και ψεύτρα.
Δεν  « χωνεύετε» δήμαρχο και υπογράφοντα  και  «σας κάλεσαν» ,
να μας απαιτήσετε , να εκτελέσουμε τας  εντολάς σας και  εντολάς τους.
Πλανάσθε  πλάνην οικτράν.
Το ποιόν της  εμπαθείας σας , μου ήταν γνωστό και δεν μου έκανε έκπληξη  η ψευτιά σας , ότι δήθεν ,  περάσατε απ’ το σχολείο να πάρετε τον ανηψιό σας και φρίξατε από την εικόνα της  εγκατάλειψής του.
Λυπάμαι , μόνο για « φίλους » του σχολείου , που  εμπιστεύτηκαν  προσωπικά  εσάς, ως μοχλό πίεσής μου , για παρεμβάσεις , κτιριακών και άλλων συντηρήσεων , που τις γνωρίζω καλύτερα απ’ τον καθένα και είναι στα άμεσα  «υπ’ όψιν » μου , χωρίς την παρέμβαση κανενός και καμιάς και ειδικά , της εμπαθούς σας πιέσεως , την οποία είναι αυτονόητο , πως ούτε καν λαμβάνω ως υπάρξασα.
   Ο  μόνος  λόγος , που  σας απαντώ , δεν είστε εσείς , αλλά  οι συνέπειες των γραφομένων σας , κατά της εικόνας - επικυνδίνο το Β Δημοτικό- ενός απ’ τα καλύτερα δημόσια σχολεία της Ελλάδας .
    Ουδείς , κατ’ελάχιστον  νουνεχής , δεν θα αναφέρει ότι , όλα τα δημόσια κτήρια , κατά τακτά  χρονικά διαστήματα , χρήζουν συνεχούς συντηρήσεως  και  παρεμβάσεων.
Ουδείς  όμως πάλι , δεν παραγνωρίζει  τη συγκυρία του οικονομικού
Αρμαγεδόνα, που λυσσομανά , κατατρώγοντας  ατομικά εισοδήματα και αφαιρώντας κοινωνικούς πόρους.
  Αλλά στη φόρα της ελαφρότητάς σας και τις ειδεχθούς εμπαθείας σας , που τέτοιες σκέψεις…
    Το  Β  Δημοτικό είναι η ψυχή μου ,η ζωή μου , όπως κι όλων των συναδέλφων μου.
     Κατεβαίνοντας το τελευταίο σκαλί , της αμετροεπούς απαιτήσεώς σας να εγκαλείτε εσείς εμένα , να δράσω υπέρ του σχολείου  της  ψυχής μου, με τη  σειρά μου , σας  εγκαλώ και απαιτώ να εγκαταλείψετε ,  για το κοινωνικό καλό , να περιφέρεστε ως δήθεν δημοσιογράφος.
                                                      Θεοφιλάτος  Βαγγέλης
                                          τ. Δ/της  του  Β Δημοτικού Σχολείου  Ληξουρίου ,
                    (λόγω, ειδικής  άδειας άνευ  αποδοχών, εκ των νέων  καθηκόντων μου.)
Διαβάστε περισσότερα για το ρεπορτάζ που προκάλεσε σάλο στο Ληξούρι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου