Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑ ΙΘΑΚΑ!

ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ !!!!

http://coutsombolaithaca.blogspot.com/
Σ ένα μικρό ορεινό χωριό της Βόρειας Ιθάκης, ένας βοσκός παρακολουθεί αμέριμνος τα γίδια και τη θέα στον ορίζοντα όταν  ένα τεράστιο τζιπ σταματάει κι ένας αεράτος τύπος κατεβαίνει και τον πλησιάζει χαμογελαστός.
- Φίλε πατριώτη, έχω να σου προτείνω κάτι.
- Για λέγε παλικάρι μου.
- Αν βρω πόσα γίδια έχει το κοπάδι σου χωρίς να τα κοιτάζω και να τα μετράω, θα μου δώσεις ένα δωρεάν. Συμφωνείς;
- Δε βαριέσαι, πλάκα έχει. Σύμφωνοι !!
Βγάζει ο τύπος ένα iPand κι αρχίζει σα μανιακός να πληκτρολογεί ... τα χέρια του έτρεχαν σαν τρελά πάνω στο πληκτρολόγιο. Ιδρωμένος γυρίζει κάποια στιγμή και του λέει, έχεις 547 γίδια!!!
- Όρε μπράβο, το βρήκες!! Άντε πάρε ένα, χαλάλι σου.
Βουτάει ότι βρίσκει μπροστά του ο τύπος, μαζεύει τα συμπράγκαλά του και πάει να φύγει.
- Όρε για περίμενε λίγο. Αν βρω τι δουλειά κάνεις θα μου αφήσεις πίσω το ζώο μαζί με 1.000 Ευρά ;
Το σκέφτεται λίγο ο τύπος.
- Εντάξει, σύμφωνοι. Τι δουλειά κάνω;
- Είσαι Σύμβουλος Επιχειρήσεων!!
- Κόκαλο ο άλλος !!!
- Πως το κατάλαβες βρε πατριώτη;;;;;
- Ε, απλό ήτανε. Πρώτον, ήρθες χωρίς να σε φωνάξει κανείς, δεύτερον, μου είπες κάτι που ήδη ξέρω και θέλεις και να πληρωθείς κι από πάνω και τρίτον, δεν ξέρεις τίποτε για τη δουλειά μου γιατί απ όλο το κοπάδι εσύ διάλεξες και πήρες το σκύλο μου !!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ… Αν ψάχνετε για ομοιότητες δεν θα βρείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου