Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!!

 
 ΟΜΟΛΟΓΙΑ  !!!  ΜΙΑ  ΑΠΙΘΑΝΗ  ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACE  ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ  ΚΑΝΕΤΕ  LIKE!!!! Ε Δ Ω
Δεν διαβασα το μνημόνιο γιατι .....

και να το διάβαζα, πάλι υπέρ θα ψήφιζα.μα να χάνω τον χρόνο μου άδικα??

δεν έβλεπα καλά μέσα απ την κουκούλα

περιμένω να βγει το 2 και το 3 και να διαβάσω όλη την τριλογία μαζί.

διάβασα μόνο το τέλος και νόμιζα πως ήταν σενάριο του Σπίλμπεργκ

έπαιζε ο Θρύλος Champions League. (Ανδρέας Λοβέρδος)

με είχαν απαγάγει εξωγήινοι κ μόλις με επέστρεψαν στην Ελλάδα. Εγώ δε φταίω σε τίποτα.

ήξερα ότι θα έρθει στο υπουργείο μου ο Άδωνης που το ξέρει απ’έξω.

μόνο ο Τσακ Νόρις έχει διαβάσει το Μνημόνιο

χθες το βράδυ πέρασε από μπροστά μου η Καϊλή και τά’χασα

ήθελα να πω την ατάκα της χρονιάς στους @lyritzis @dimoikonomu

το χρησιμοποίησα για να τυλίξω κάτι σουβλάκια και λερώθηκε. (Θεόδωρος Πάγκαλος)


Ήταν σε flash και είχα μόνο το iPad μαζί

κόλλησαν τα Windows και έφαγα μπλε οθόνη

γιατί δεν έχω αρκετή μνήμη RAM και μέτρια κάρτα γραφικών

δεν υπάρχει το κατάλληλο απλικέσο στο σμάρτφοουν μου

έκαναν πολλή φασαρία κάτι αγανακτισμένοι απ’ έξω και δεν μπορούσα να συγκεντρωθω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου