Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Ας κλέψουμε και κανά άλλο σχολιάσμο από γειτονικό μπλόκ!!



maya almanac
πηγή: http://www.iloveithaki.gr
Ο/Η aris άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Χρόνια πολλά στον Θανάση και την Αθάνασία":
Θέλω να δώ ορέ όταν γιορτάζουν οι Αργύρηδες τι θα βρείς να γράψεις. Και ξέρεις πως σου την έχω φυλαγμένη;
Στη μύτη του δόρατος σε έχω!
Για ρώτα εκεί σε παρακαλώ μπας και γνωρίζει κανείς, θέλω να παίξω στοίχημα, τι μέρα να παίξω για σίγουρα κέρδη; Μπας και το γράφει ο καζαμίας με το ονόματα; Τέλος πάντων είδα κρασί πολύ να τρέχει έχεις κανένα ονειροκρίτη; Θα πάει χαμένη η τύχη μου. Άσε που κάποιοι μου είπαν ότι άμα έσκυψα να πιω σημαίνει φυλακή! Και εγώ ήπια τον άμπακο και ήταν και μοσκατέλα παναθεμάτο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου