Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,, ΑΡΧΙΖΩΝΤΑΣ ΜΕ ΛΙΓΟ ΓΕΛΙΟ.

Η πεθερά ρωτάει τον υποψήφιο γαμπρό :
- Πίνεις; - ΄Οχι!
- Καπνίζεις; - ΄Οχι!
- Παίζεις χαρτιά; - ΄Οχι!
- Είσαι γυναικάς; - ΄Οχι!
- Α μπράβο! Δηλαδή, δεν έχεις κανένα ελάττωμα;
- Μόνο ένα. Είμαι πολύ ψεύτης! (Νόπη)
 ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ!!!
Εξήντα μήνες σ' αγαπώ
σύνολο πέντε χρόνια
και λεμονιές να φύτευα
θα έκοβα λεμόνια.
ΚΑΙ  ΕΝΑ  ΣΟΚΙΝ!!!!
Πηγαίνει κάποιος σ έναν ειδικό για να κάνει ένα τατουάζ.
-Τι θέλετε να ζωγραφίσετε και που; τον ρωτάει αυτός
-Θέλω να μου φτιάξεις το σήμα του ευρώ στο πουλί μου!
-Μα καλά, πως πήρατε μια τόσο εκκεντρική απόφαση; απόρησε αυτός.
Για τρεις λόγους
1ον Μου αρέσει να παίζω με τα λεφτά μου.
2ον Θέλω να τα βλέπω να μου αυξάνονται.
Και 3ον Αν καμιά γυναίκα αποφασίσει να μου τα φάει, να το ευχαριστηθώ κιόλας...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου