Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

ΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΣΟΥ ΑΛΛΟΥ....ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ

Μια ξανθια στο ταμειο του σουπερ μαρκετ:
Ταμιας: -Έχετε καρτα..;;
Ξανθια: -Μονο για αναπαντητη..!!
 
Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
γιος: μπαμπά, σήμερα έκανα για πρώτη φορά σεξ!
πατέρας: μπράβο μάγκα μου.! έλα κάτσε να μου τα πεις.
γιος: δεν μπορώ...
πατέρας: γιατί...??
... γιος: πονάει ο κώλος μου!!!
 
Κάποιοι Καουμπόηδες είναι στο μπαρ και συζητάνε για γυναίκες, σεξ και αγαπημένες στάσεις…
Ο πρώτος λέει:
- Εμένα η αγαπημένη μου στάση είναι το Ροντέο, έτσι είναι που τη βρίσκω πραγματικά.
Όλοι οι άλλοι τον ρωτάνε γεμάτοι περιέργεια:
- Για πες μας, για πες μας!
- Λοιπόν να σας εξηγήσω τους λέει αυτός, είναι απλό. Καβαλάς την γκόμενα σου κανονικά. Αρχίζεις τα διάφορα όπως συνήθως. Δεν βιάζεσαι, της κάνεις ότι της αρέσει. Όταν δεις ότι έχει ανάψει και την έχει βρει, κρατιέσαι γερά. Σκύβεις και τις ψιθυρίζεις στο αυτί:
- Και η κολλητή σου λατρεύει αυτήν την στάση!
Μετά προσπαθείς να κρατηθείς πάνω της για οχτώ δευτερόλεπτα!!!
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου