Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

ΚΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΣ! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!

 Τέσσερα - τέσσερα τα καμακώνει ο Σπαθής
spa9is_300.jpg
 
Διαβάστε περισσότερα...
 ΚΑΤΕΛΕΙΟΣ: Με το μέτρο οι σκαρμοί! !!  αναζωπυρώνεται ο διαγωνισμός!






makis_fish.jpg
 ΓΙΑ ΤΟ  ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ  ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ  ΣΟΥΠΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΟΥ  ΚΑΠΤΑΙΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΤΗΣΤΕ    Ε Δ Ω
 Μπουνάτσα ψες στον Κατελειό και πιάστηκε ο σκαρμός στα δίκτυα του Μάκη!! 
7,5 κιλά το ψαράκι αλλά μας διαφεύγουν τα μέτρα καθώς Μάκη, ο διαγωνισμός ψαρέματος έχει καταλήξει για ψάρια με το .. μέτρο!
Καλοφάγωτο!! 
 ΣΟΥΠΕΡ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΠΡΕΣΣ..

5 σχόλια:

  1. Ορέ τι λούτσος είναι ετούτος!!
    Και από εκεί τα τσαμπιά με τις σουπίες τσι μελανηφόρες!
    Τώρα τι να βγάλεις πρώτο τσι σουπιές που μου αρέσουνε ξιδάτες στο τηγάνι,
    αλλά μου θυμίζουνε όσες γκόμενες μου τη φέρανε;
    ¨Η το λούτσο που μου θυμίζει τη Μόνικα Μπελούτσι;

    Αποφάσισα:
    Γειά σου Μόνικα Μπελούτσι
    που σε κυνηγάν οι λούτσοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας έφαε η κρίση!
    Όλοι στη ψαρόσουπα και στη παπάρα έχουνε το μυαλό τους!
    Καλή δε λέω αλλά πές τους ορέ Σπαθή πόσο χορταίνεις από το συναίσθημα
    όταν «φέρνεις» ένα τέτοιο ψάρι!
    Τι να καταλάβουνε ορισμένοι θα μου πείς.

    Και άσε τσι ψαρόσουπες, ρίχτο «πετάλι» στα κάρβουνα ένα – ένα να τα θαραπαείς.
    Βίβα και σ΄ ανώτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΦΩΤΟ,, ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΚΑΙΡΟΥ,, ΘΑ ΕΛΑΤΩΣΩ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΨΑΡΙ!! ΡΕΖΙΛΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΟΙ ΠΟΡΙΟΤΕΣ!

      Διαγραφή
  3. Δε θα κάμεις και άσχημα, κάτι βγαίνει τώρα τελευταία.
    Και κοίτα μη μας κάμεις ρεζίλι με καμιά φωτό όπως εκείνη με την καλοκαιρινή σαγιονάρα εκ Μιλάνου που την πάτησαν εκείνοι οι πάρα κάτου.
    Θα σου έλεγα καλή επιτυχία αλλά άμα δε βγάλεις τίποτα θα ακούσω τσου διαόλους μου όπως κανω εγώ γι΄ αυτό το βουλώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ,, ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΦΗΡΗΜΕΝΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΕΦΕΥΓΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ (ΚΑΘΙΤΕΣ) ,,ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΕΣΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΟΝ,, ΠΗΓΕ,,!!! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΜΟΙΑ ΩΡΑ ΓΥΡΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΜΑΙΣΤΡΟ!!! ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΡΩΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ ΠΙΑΝΕΙ!!

      Διαγραφή