Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

ΕΘΕΑΘΗ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ!! ,, ΤΟΝ ΕΙΧΑΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ?


ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ - ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...


http://4.bp.blogspot.com/-bxhobkfJU0w/T5gMSdx7z3I/AAAAAAADKO0/DqfoEteXfo8/s320/Screen+shot+2012-04-25+at+5.37.46+PM.pngΈχει προ πολλού κλείσει η συμφωνία...
Ο Καραμανλής με την στήριξη της Νέας Δημοκρατίας θα προταθεί για Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Το θέλει και ο ίδιος, καθώς σε όλους τους συνομιλητές του λέει ότι δεν θέλει να επιστρέψει στην αρχηγία της... Νέας Δημοκρατίας. Πως θα είναι διαμορφωμένες οι εξελίξεις μέχρι τότε κανένας δεν ξέρει. Η συμφωνία πάντως θα ενεργοποιηθεί. Και ανάλογα με τις κοινοβουλευτικές ισορροπίες ο Καραμανλής θα μεταβεί στην Ηρώδου Αττικού. Άλλωστε δεν είναι σίγουρο ότι μέχρι τότε θα έχουν μεσολαβήσει άλλες εκλογές. Και όλα θα εξαρτηθούν από την στάση του ΠΑΣΟΚ. Που για πολλούς λόγους δεν θα έλεγε όχι σε μια τέτοια προοπτική. Αυτό όμως είναι κάτι που θα φανεί στο μέλλον...


PHGH: 24ωρο: 

1 σχόλιο:

  1. Γιατί ρε παιδιά μια θέση έχει και για μένα που πανάξια θα εκπροσωπήσω, την είχα βάλει στο μάτι και πάει να πετάξει!
    Τι διάολο ανάπηρος είμαι?
    Μπορώ να βολτάρω όλη μέρα!
    Θα κάνω και ορειβασία που δε μπορεί ο Κώστας και θα αμολάω και αετό τη Καθαρή Δευτέρα χωρίς γάντια.
    Για ποια αξιοκρατία συζητάμε, έχω περισσότερα προσόντα!
    Είμαι λίγο ανάπηρος στο μυαλό βέβαια αλλά αυτό δε φαίνεται.

    Χουά χα χα χα χα.

    Ρε μπας και οι χαιρετούρες έχουνε σχέση με εκείνο το ανώνυμο έμβασμα στο ίδρυμα?
    Με τόσα που γίνονται δεν έχω και εγώ την άδεια να κάνω μία σκέψη?

    Πως γίναμε έτσι ρε παιδιά ούτε εμπιστοσύνη στον κώλ.. μας δεν έχουμε!
    Χαλεποί οι καιροί θα μου πείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή