Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Του άπιστου Θωμά


Άρθρο | 

της Μαρίας Μαγδαληνής
Οι προεκλογικές δεσμεύσεις δεσμεύουν αυτούς που τις πιστεύουν και όχι αυτούς που τις λένε.
 Η δική μου κολασμένη γιορτή είναι αυτή του Άπιστου Θωμά. Δεν έχω κανένα λόγο να πιστέψω τα λόγια, να πιστέψω στις ανάστασιμες υποσχέσεις, αν δεν βάλω επί των τύπον των ήλων το δάχτυλο μου. Και ως τώρα, δεν βρίσκω ούτε τον τύπον, ούτε τους ήλους. Μόνο όταν χαϊδεύω  τα χέρια μου και κοιτώ  τη ζωή μου, βλέπω τι μου συμβαίνει. Τι μου κάνουν.
Δεν ακούω λόγια. Ακούω τον χτύπο των σφυριών πάνω στα καρφιά, για να ακολουθήσει, μετά το τέλος των σκηνοθετημένων εκλογών, το σκίσιμο της σάρκας.  DEITE TO STO  http://www.ithacanet.gr

1 σχόλιο:

  1. Παρά τα πεσιμιστικά σου Γιάννη βλέπω ότι τα κουλουράκια σου είναι εργαλεία για προστασία της ύπαρξης.
    Άρα μπορώ άνετα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά.
    Μαύρα άσπρα δεν ξέρω αλλά δείχνεις ότι αντέχεις στο πνεύμα.
    Βάζοντας και σαν αρχή ότι ορέγεσαι κουλουράκια ακολουθεί και επαξίως το σώμα βλέπω!

    Και αν ψάχνοντας για πληγές αισθανθείς ότι φοράς χοντρά γάντια, θα είναι καλύτερα από το να γνωρίζεις ότι τα χέρια σου είναι γυμνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή