Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΑΡΙΣ!!! , ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ BLOGGES



τι βαγγελάκης, τι αντωνάκης


Ο/Η aris άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "η τι-μωρία μας": 

Ο εσαεί κερατάς.

Έτσι νοιώθω εγώ ο απλός πολίτης που λίγο σκέφτομαι κ Παπαδάτε.
Μάλιστα!
Το ποιος κατάλαβε ποιόνε, δηλαδή η «Ευρώπη» εμάς ή εμείς την «Ευρώπη» συζητήσιμο πάντα.
Και για όποιους είχαν λίγο μυαλό ήταν ξεκάθαρο προ τριακονταετίας και βάλε ίσως.
Το αντιπαρέρχομαι όμως χάριν της οικονομίας της συζήτησης.

Φτάνω λοιπόν στη συμβουλή σας για έλεγχο των πολιτικών που εκλέγω.
Με βρίσκετε απόλυτα σύμφωνο είναι η μόνη λύση και το παλεύω (με τη σκέψη) από όταν άρχισα να ψηφίζω,δεν έχω κατορθώσει όμως ούτε με το μυαλό μου να βρω τρόπο πόσο μάλλον με πράξεις.

Εσείς έχετε να προτείνετε κάτι και μέχρι τώρα τι διαφορετικό έχετε κάνει από μένα σαν πολίτης;
Και αν κάνατε ποιο το αποτέλεσμα;
Εδώ είστε υποψήφιος και επιδοτώ τα διαφημιστικά που θα πετάξετε στους δρόμους και πεινάω.
Μα θα μου πείτε έτσι παίρνουμε ψήφους, όχι από τα προγράμματα που θα εφαρμόσουμε αλλά από τη διαφήμιση.
Μάλιστα! Και αν δεν τα δώσω εγώ ο ηλίθιος θα τα δώσουν οι μεγαλοκαρχαρίες, οι εφοπλιστές π.χ. που κάποια άλλη φορά είχαν δώσει μπογιές και είχαν βαφτεί όλοι οι βράχοι στους δρόμους με κάποιο χρώμα και κάποια αρχικά κόμματος.
Έλα τώρα θα μου πείς εδώ ο τάδε Έλληνας επιχειρηματίας έδωσε στο Νίξον τόσα εκατομμύρια δολάρια βοήθεια στην προεκλογική εκστρατεία του και τώρα είναι μέγας και τρανός, έτσι είναι τα πράγματα.

Έπειτα η μόνη περίπτωση που γνωρίζω να ελέγχτηκε πολιτική κατάσταση είναι όταν κατεβήκανε κάτι κανόνια με το Μακρυγιάννη στη πλατεία συντάγματος και απέκτησαν οι Έλληνες Σύνταγμα.
Τώρα όμως μόνο Γιάννηδες υπάρχουν, Μακρυ – γιάννηδες μας τελείωσαν.

Έχω να διαλέξω λοιπόν να είμαι μόνο κερατάς όπως πάντα ψηφίζοντας ένα από τα κόμματα της μέχρι τώρα εξουσίας, ή ένα όποιο με φωτίσει ο Άγιος, ή το μυαλό μου που μπορεί έτσι να βγώ κερατάς και δαρμένος.

Εμείς οι Κεφαλλονίτες έκπαλαι κ Παπαδάτε μου είμαστε και λίγο τσαμπουκάδες και λίγο αναρχοπειρατές και δε μας πειράζει τόσο το κέρατο όσο «ας φάω ορέ δέκα αλλά να ρίξω και εγώ μία» στον καρ..λη μη πάω έτσι άκαπνος. 

Και δε θα πάμε άκαπνοι να το θυμάστε.
Κερατάδες φυσικά σαν Έλληνες πολίτες το στοιχείο μας! 
Τέτοιες «δόξες» δεν τις χάνουμε, έτσι μας θέλουν οι «Ευρωπαίοι», μα περισσότερο οι πολιτικοί που επιλέγουμε να μας εκπροσωπούν. 

Ανάρτηση από τον/τη aris στο I love Ithaki. gr τη 19 Απριλίου 2012 11:32 μ.μ.

1 σχόλιο: