Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

η γκαστρωμένη κάλπη!! ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ



ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  ΑΠΟ ΤΟ  ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΜΑΣ  ΝΗΣΙ!
Ο/Η aris άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "αετός ή κάργια": 

Τώρα καλάγεμου με αυτές τις συζητήσεις θυμίζουμε τους αρχαίους Έλληνες πριν από κρίσιμες μάχες.
Το ρίχνουμε στη πλάκα να ανεβεί το ηθικό και να είμαστε ακμαίοι την ώρα που θα ρίξουμε το «βόλι».

Λοιπόν πλάκα- πλάκα μορφώθηκα σε ό,τι αφορά το Σκορπιό και τον Αντάρη.
Και ουδείς κίνδυνος, δεν πάω από γυναίκα με τίποτα και το φαί την βάζω και το δοκιμάζει πρώτη.
Άπό πλευράς ζωδίων την έπαθε σα την κάργια με τον αετό καθ΄ότι είμαι λιοντάρι και δράκος!
Είμαστε βέβαια ζωδιακά η ολέθρια σχέση.
Στην πράξη γίνεται της έτσι το κιγκλίδωμα αλλά τα χάλια της Ελλάδας δε τα φτάνουμε. Χα χα χα.
Βράζουν τα αίματα που λένε.

Viva φίλε, πίνω ένα μπρούσκο μάνα καημένη!

Υ.Γ.
Και για δε μου λες γιε μου γιέ μου ποια μαμή θα τη ξεγεννήσει αύριο τη κάλπη με τόσα κουτσούβελα?
Κόρπος θα τση έρθει. 

Ανάρτηση από τον/τη aris στο I love Ithaki. gr τη 5 Μαΐου 

1 σχόλιο:

  1. Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    Μια ερώτηση για το νομό έχω να ειπώ:

    Και τώρα τι θα κάμνομεν χωρίς ΜΟΥΣΤΟΓΡΙΕΣ ???

    Χα χα χα χα χα χα

    Ελπίζω να μη συνεχιστεί το θεάρεστο «έργο» της Νομαρχιακής πολεοδομίας .

    Για την ΕΛΛΑΔΑ τώρα:

    Έχουμε και εκειό το αυγό από τη κάλπη!
    Μπέρδεμα.
    Τα αυγά μπορεί να βγάλουν και φίδια.
    Από να έχεις όμως ζωντανό το φίδι μπροστά σου
    καλύτερα να έχεις ένα αυγό.
    Μπορεί να είναι και ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ.

    Αν δεν υπήρχε αυτή η πολιτική χρόνια κόπρος
    θα το έλεγα σίγουρα ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ.

    Αμφιβάλω, μα μόνο η ελπίδα μου μένει.
    και ο Χριστός σε μετανοημένους στηρίχτηκε.
    Με φοβίζει όμως το τέλος Του.

    Και παρηγοριέμαι από μέσα μου:
    Τι σκιάζεσαι, στη χειρότερη περίπτωση
    θα αλλάξει το είδος της σταύρωσης .

    Καθαρό μυαλό εύχομαι στους πραγματικούς
    ΕΛΛΗΝΕΣ μα και ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ συνάμα.

    Άλλωστε τόλμη,μέτρον άριστον !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή