Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

με το συμπαθειο! ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ Ν.Δ!



ΟΧΙ ΣΤΗ ΓΙΑΝΝΑ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΠΥΡΟ..

ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ.

Είμαι ψηφοφόρος της Νέας Δημοκρατίας και σαν πολιτικοποιημένο άτομο θέλω να ψηφίσω έναν υποψήφιο της παράταξής μου που να ξέρω ότι έχει όλα εκείνα τα προσόντα που χρειάζονται για να μπορώ να ελπίζω σε κάτι καλό για το νησί μου.
‘Εχουμε και λέμε λοιπόν.
Με τη Γιάννα δεν έχω μιλήσει ποτέ αλλά πιστεύω ότι ακόμα δεν είναι έτοιμη για μία τέτοια θέση μόνο και μόνο λόγο εμπειρίας. Δεν έχει τριβή ακόμα με την πολιτική σκηνή αλλά, θα είναι για εκείνη, οι εκλογές αυτές το βάπτισμα του πυρός.

Το Σπύρο τον ξέρω. Του έχω μιλήσει πολλές φορές και πράγματι ο άνθρωπος αυτός κάποια στιγμή με «βοήθησε» σε κάποιο πρόβλημά μου στην Πολεοδομία. Άξιος και ικανός! Αλλά κατά τη γνώμη μου μόνο για εδώ για το νησί μας. Να κάνει αυτά που ξέρει καλά. Αυτά τα οποία γνωρίζει.
Με το συμπάθιο Σπύρο μου αλλά αυτές οι θέσεις θέλουν και γνωριμίες εκτός Κεφαλονιάς. Θέλουν να ξέρεις που θα χτυπήσεις την πόρτα και όχι μόνο αυτό αλλά να ξέρεις ότι ο άλλος θα σου την ανοίξει! Θα σε βάλει μέσα και θα σου δώσει αυτό που θα του ζητήσεις για εμάς εδώ κάτω στο νησί. Θα μπορεί όταν εγώ ψάχνω ένα κρεβάτι εντατικής για ένα δικό μου να τον πάρω τηλέφωνο και ακόμα και αν οι «υπεύθυνοι» λένε ότι δεν υπάρχει να έχει τη «δύναμη»  και το «μέσον» να μου βρει.
Θέλω επίσης ο εκπρόσωπος του νησιού μας στο νησί να μπορεί να φέρει κεφάλαια ιδιωτικά γιατί αν περιμένουμε από κρατικά, φέξε μου και γλίστρησα. Εσύ Σπύρο μου από ποιόν θα τα ζητήσεις;  Ποιον ξέρεις ; που θα τον βρεις;
Και άμα, λέω άμα τον βρείς, τι θα του πεις; HiI am Spyros from kefalonia and I want your money?( μετάφραση: γεια σου είμαι ο Σπύρος από την Κεφαλονιά και θέλω τα κεφάλαιά σου)  – για αυτό σου λέω Σπύρο μου ότι καλός και ‘Αγιος είσαι αλλά να σε ψηφίσω για Βουλευτή όχι. Θα περιμένω τις Δημοτικές! Εκεί Δαγκωτό Κουνάδης.
ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣ

2 σχόλια:

  1. Α ρε χάλια. Ακόμα το ρουσφέτι. Αν αρρωστήσει κάποιος δικός μου. Γιατί δεν έχεις την τόλμη να πεις, που θα διορίσεις το παιδάι μου; Ευτυχώς είσαστε λίγοι. Θα σας πάρουμε παραμάζωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο κ. Σπύρος καλός άνθρωπος....έχει όντως βοηθήσει κόσμο.....κάθε επιτυχία σε κάθε τομέα, αλλά για βουλευτής δεν ξέρω αν κάνει....διαβάζει τις ομιλίες παπαγαλία, τρέμουν τα χέρια του κ δεν κοιτάει το ακροατήριο στα μάτια.....δεν ξέρω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή