Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΙΟΝΙΑΝ ΠΡΕΣΣ, ΑΠΟ Π. ΔΡΑΚΟΥΛΟΓΚΩΝΑ


  • Αξιότιμε κ. Χαλιώτη με ελάχιστο ενδιαφέρον, αλλά με περίσσεια θλίψη και αγανάκτηση, έγινα κι εγώ κοινωνός του άρθρου σας, σχετικά με τη μεταγραφή του ΣΥΡΙΖΑ στη Σάμη.
    Επειδή προφανέστατα με αφορά επιτρέψτε μου να σας επισημάνω τα εξής:
    Η θέση μου, σε σχέση με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, έχει διατυπωθεί επανειλημμένα και δημόσια, είτε με ανακοινώσεις, είτε με ραδιοφωνική μου συνέντευξη (08.05.2012, στην ΕΡΑΚ) είτε στις ανοικτές συζητήσεις με τους συναγωνιστές μου του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, αλλά και με ευθείες και απόλυτες απαντήσεις σε όσους δημοσιογράφους έκαναν τον κόπο να με ρωτήσουν σχετικά.
    Συνεπώς τα όσα αναγράφονται δεν αφορούν ούτε εμένα, ούτε τους συναγωνιστές μου στο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, που δώσαμε την προεκλογική μάχη μόνοι μας, χωρίς τη συνδρομή οποιουδήποτε δημοσιογραφικού συγκροτήματος ή «εκλογολόγου» και κατά τον ίδιο τρόπο θα δώσουμε και την επόμενη.
    Τα αναγραφόμενά σας αφορούν μόνο όσους τους τελευταίους 18 μήνες βιώνουν την αγωνία του σκοινοβάτη, καθώς το ένα τους πόδι στέκεται στη ΝΔ και το άλλο στη δημοτική αρχή. Στο ίδιο σκοινί πατούν και τα δύο τους πόδια, έστω κι αν αρνούνται υποκριτικά να το αντιληφθούν. Συνεπώς το δημοσίευμά σας αναφέρεται στην εσωκομματική διαπάλη της ΝΔ, σκοπό έχει τη συσπείρωση της ΝΔ, ενόψει των επικείμενων εκλογών και προσπαθεί να πλήξει, με τρόπο ύπουλο, το ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ.
    Τα περί μεταγραφών αφορούν όσους αντιλαμβάνονται την ενασχόληση με την πολιτική (είτε ως υποψήφιοι, είτε ως «κριτές» των υποψηφίων) ως επάγγελμα ή βιοπορισμό. Τόσο εγώ, όσο και οι οικείοι μου, ουδέποτε εργαστήκαμε μια μέρα στο δημόσιο και δεν εισέπραξα μία δραχμή ή ευρώ από το δημόσιο ως «αμοιβή» για την κομματική μου προσφορά. Η δε εμπλοκή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση έγινε μέσα από πραγματικά ανεξάρτητα αυτοδιοικητικά ψηφοδέλτια, πάντα ενάντια στα επίσημα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
    Ο υποτιθέμενος προς μεταγραφή «εκλογολόγος» ήταν και είναι καλός μου φίλος και θα συνεχίσω να τιμώ αυτή την ανθρώπινη και αντρίκια φιλία μας (έννοια άγνωστη στους κάθε λογής ισορροπιστές), έστω κι αν πάντα είμαστε αντίπαλοι σε πολιτικό επίπεδο τόσο στις τοπικές όσο και στις βουλευτικές εκλογές.
    Επειδή υπάρχει αναφορά στην πολύπαθη Σάμη θέλω να σας τονίσω ότι όσοι είναι υπέρμαχοι των μνημονιακών κομμάτων, πρέπει να γνωρίζουν ότι ο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», που κατάστρεψε και φτωχοποίησε τη Σάμη, είναι κομμάτι του μνημονίου, είναι η εφαρμογή του μνημονίου στην τοπική αυτοδιοίκηση. Η Ελληνική κοινωνία ακύρωσε το μνημόνιο. Η κυβέρνηση της αριστεράς την 18.06. θα σκίσει τα μνημόνια και μαζί με αυτά θα στείλει και τον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» στα σκουπίδια. Θα επανασχεδιάσει το χάρτη της τοπικής αυτοδιοίκησης, θα την θωρακίσει θεσμικά και θα ξαναδώσει ζωή στη Σάμη και την Ελληνική περιφέρεια. Αυτό το γνωρίζουν οι Σαμικοί και θα ξαναστηρίξουν το ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, με το μεγαλύτερο ποσοστό του πανκεφαλληνιακά.
    Ως εκ τούτου στους διαδρόμους των πολιτικών γραφείων των μνημονιακών υποψηφίων σίγουρα θα συναντήσετε «εκλογολόγους», δεν θα τους συναντήσετε στο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, δεν θα τους συναντήσετε στην κοινωνία της Σάμης, δεν θα τους συναντήσετε δίπλα στον Παναγή.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία
    Παναγής Δρακουλόγκωνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου