Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΑΦΡ. ΘΕΟΠΕΦΤΑΤΟΥ.


κ. Δήμαρχε,

     Πιστεύω  ότι  θα  συμφωνήσετε  μαζί  μου  για την ανάγκη να είναι  κοινός τόπος όλων των Κεφαλονιτών  και Ιθακησίων, ότι πρέπει με κάθε  μέσο  και με σοβαρές και επίμονες  προσπάθειες να αναδείξουμε την ιστορική μας ταυτότητα, τον τόπο μας στο χρόνο.
     Η ιστορική  τεκμηρίωση  και  ταυτοποίηση  των  ευρημάτων  ανάγεται στο μέλλον και στους ειδικούς.
     Λείπουν   όμως, κ. Δήμαρχε, οι  χώροι προβολής των ιστορικών μας χαρακτηριστικών.
    Θεωρώ και αντιλαμβάνομαι  σαν   μεγάλη  τύχη για όλους  στην Κεφαλονιά  και  την  Ιθάκη  το γεγονός ότι η αρχαιολογική σκαπάνη μας έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια  μπροστά  σ’ ένα  μοναδικό  πολιτισμό  που  αξίζει  να αναδείξουμε.
   Με την ιδιότητά μου, αλλά και σαν κάτοικος αυτού του τόπου, θέλω  να  σας  εκφράσω  την απόλυτη πίστη μου ότι και σεις θα κινηθείτε, όπως κι εγώ άλλωστε, στην  κατεύθυνση  της  επανεξέτασης του ζητήματος του Αρχαιολογικού  Εκθετηρίου  στον  Πόρο.
   Σε κάθε περίπτωση θέλω την παρούσα επιστολή μου να τη θεωρήσετε αίτημά μου επανεξέτασης προς το Δημοτικό Συμβούλιο.
   Πέρα  από  τις  διαφορετικές απόψεις που προβάλλονται, δεν πρέπει ν’ αφήσουμε να χαθεί η ευκαιρία για την εγκατάσταση ενός  εκθεσιακού χώρου στους Πρόννους.
     Αν κ. Δήμαρχε  δεν  πετύχουμε το αυτονόητο, αν δεν ενισχύσουμε την έρευνα, την ταυτοποίηση των ευρημάτων και την ανάδειξή τους, θάχουμε διαπράξει μέγιστη παράλειψη.
     Περιμένω για τις δικές σας θετικές ενέργειες.
     Θέλω να σας κάνω γνωστό ότι με άλλη επιστολή μου απευθύνομαι και στον κ. Δήμαρχο της Ιθάκης για την παράλληλη και  κοινή μας δράση για την ανάδειξη των αρχαιοτήτων μας και στην Ιθάκη.
                                                
                                                                                   Με τιμή

                                                                       Αφροδίτη Θεοπεφτάτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου