Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ARIS, ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ Ε'ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Εδώ υπάρχει πιστεύω ένα λάθος και πρίν από όλα βάλτε σαν αρχή ότι τα πιστεύω μου για το εκπαιδευτικό σύστημα είναι με μία λέξη μη παραδεκτό και το έχω φτύσει από όταν το γνώρισα. Μάλιστα από τύχει έχω εκφράσει τις απόψεις μου και έχουν δημοσιευτεί, πολλά χρόνια πρίν, σε μια συζήτηση που είχα με κάποιον που μετέπειτα χρημάτισε υπουργός παιδείας. Και όλη αυτή η ανάλυση λάθος μου φαίνεται αν την κατάλαβα καλά βέβαια. Κάπου μπερδεύουμε πιστεύω την αντίσταση ενός συνειδητοποιημένου πολίτη σε ό,τι τον πάει γενικά πίσω, με την «τέχνη» των πολέμων γενικώς και αορίστως. Ας μας αναλύσει ο γράφων ποια τα αίτια ενός πόλεμου ώστε να συνειδητοποιήσω και εγώ, (μα και ο καθένας), σαν ένας άνθρωπος αυτού του πλανήτη, πότε πρέπει να συμμετέχω και πότε όχι. ( Δεν εκφράζω αντιπαλότητα για την αντιπαλότητα, μα πράγματι μπερδεύτηκα)!
Ξέρεις κάτι φίλε, το αίμα μου είναι ακριβό και δεν το πουλάω. Το χαρίζω όμως απλόχερα όταν κατά τη γνώμη μου πρέπει και τα πρέπει είναι τελείως ΔΙΚΑ ΜΟΥ από ότι κατάλαβες. 

 σε Τὰ βιβλία τῆς Ε’ Δημοτικοῦ φτιάχνουν Ἑλληνόπουλα …κότες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου