Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Καραγκούνης ρέκορντμαν συμμετοχών αύριο!!


Καραγκούνης: «Δεν μπορούσα να βλέπω την Ελλάδα να παίζει από την τηλεόραση»

Καραγκούνης: «Δεν μπορούσα να βλέπω την Ελλάδα να παίζει από την τηλεόραση»
Ο Γιώργος Καραγκούνης μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της UEFA για τα ματς της Εθνικής με Βοσνία και Σλοβακία, ενώ αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι θα γίνει ο πρώτος παίκτης σε συμμετοχές στην ιστορία της Εθνικής Ελλάδας.

Συγκεκριμένα, εάν αγωνιστεί την Παρασκευή στο ματς με τη Βοσνία, θα φτάσει τα 121 παιχνίδια με την Εθνική και θα γίνει ρέκορντμαν συμμετοχών, αφήνοντας πίσω του τον Θοδωρή Ζαγοράκη.
«Είναι ένα πολύ μεγάλο επίτευγμα. Έκανα το ντεμπούτο μου το 1999 και ήμουν ήδη 22. Δύσκολα θα μπορούσα να έχω ονειρευτεί αυτό που ακολουθούσε. Δεν είναι ο αριθμός από μόνος του που λέει κάτι, αλλά όσα έχω πετύχει όλα αυτά τα χρόνια. Είμαι πολύ περήφανος», είπε αρχικά ο Καραγκούνης.

Και συνέχισε: «Από την αρχή της κλήρωσης γνωρίζαμε πως η Βοσνία/Ερζεγοβίνη θα ήταν ο πιο δύσκολος αντίπαλος. Το έχουν αποδείξει πραγματοποιώντας μία εξαιρετική εκκίνηση στον σύλλογο. Χρειάζεται να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι και να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε για να τους νικήσουμε».
Για την Φούλαμ και το ντεμπούτο του: «Είναι ωραίο που επέστρεψα. Είχαν περάσει τέσσερις μήνες από το τελευταίο μου παιχνίδι με την Ελλάδα. Στη συνέχεια ακολούθησε ένα δύσκολο καλοκαίρι, υπέγραψαν σε έναν καλό και ανταγωνιστικό σύλλογο. Αυτός ήταν εξ αρχής ο στόχος μου. Τώρα έχω αρχίσει να παίζω με τη Φούλαμ και επέστρεψα στην εθνική ομάδα. Ευτυχώς όλα έχουν πάρει τον δρόμο τους».
Για τα παιχνίδια που έχασε με Λετονία και Λιθουανία: «Ήταν πολύ παράξενο να βλέπω την Ελλάδα να παίζει από την τηλεόραση. Ήταν κάτι ασυνήθιστο για μένα. Όλα αυτά τα χρόνια είμαι με την εθνική και χάνω παιχνίδια μόνο λόγω κάποιας τιμωρίας. Η ομάδα τα πήγε καλά. Αυτά τα παιχνίδια θεωρητικά είναι εύκολα, αλλά δεν έχεις το περιθώριο να χάσεις βαθμούς. Η ομάδα ήταν συγκεντρωμένη και πήρε τους έξι βαθμούς».
Για το τι άλλο μένει για τον Καραγκούνη: «Θέλω να ζω την κάθε στιγμή και αποφεύγω να σκέφτομαι το μέλλον δεδομένης της ηλικίας μου. Όσο αισθάνομαι πως είμαι ανταγωνιστικός σε αυτό το επίπεδο θα συνεχίσω να είμαι στη διάθεση του προπονητή μου και της εθνικής ομάδας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου