Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΥ ,ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ,ΕΓΙΝΕ ΕΠΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗ ΑΒΡΑΑΜ

ΠΟΛΛΟΙ  ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟΙ  ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ARIS, ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΠΝΕΥΣΗ
ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ  ΤΗΝ ΑΝΩ ΕΙΚΟΝΑ  Ο ΚΑΛΟΣ  ΦΙΛΟΣ  , ΑΒΡΑΑΜ ΠΑΝΑΓΑΤΟΣ!
ΕΝΑΣ  ΕΠΙΣΗΣ  ΚΑΛΟΣ  ΦΙΛΟΣ  ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΜΕ ΤΙΣ  ΟΠΟΙΕΣ  ΑΝΟΙΓΕΙ  ΝΕΑ  ΔΕΔΟΜΕΝΑ  ΣΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ  ΒΛΕΠΟΥΜΕ  ΤΟΝ\
ΤΡΟΠΟ ΙΣΩΣ  ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ Ο ΟΜΗΡΟΣ,, ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΟΥ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ  !

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ ,ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΑΣΤΕΡΙΔΑ


Καθοδήγηση Φαιάκων


Η εμπνευσμένη όραση του Ομήρου - Σκύλλα και Χάρυβδ...

ΚΑΙ  ΕΠΙΣΗΣ!!
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΕΡΙΔΑ...

12 σχόλια:

  1. Φίλε Αβραάμ άμα είχε και ηχητικό να φωνάζω αέραααα έτσι που με έβαλες με τσι πανοπλίες και τη σπάθα, οι Ποριώτες θα είχανε πάρει δρόμο για τα Τζανάτα!
    Χα χα χα.
    Θα τη φυλάξω στα αγαπημένα μου. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα μας πάρουνε χαμπάρι,,και θα μας κογιονάρουνε ,,χαχα,, και στην ουσία δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι,,ας βρεθεί η ιθάκη και ας είναι όπου νά ΄ναι, καλό για την Ελλάδα θα ναι,,γιατι αποδεικνίεται ότι τελικά η ελληνική μυθολογία στηρίχτηκε σε ιστορικά γεγονότα , και από την χώρα μας ,ξεκίνησε ο πολιτισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι θα μας πάρουνε πρέφα Poros, τώρα που μας πήρανε?
    Άμα πάντως μπεις στα κόλπα του ψαξίματος έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
    Σα αστυνομικό μυθιστόρημα μοιάζει που ψάχνεις τον ένοχο.
    Μόνο που πρέπει να αποκτήσει κανείς γνώσεις γιατί αλλιώς μοιάζει με παραμύθι.
    Έτσι μου έρχεται να αρχίσω να σκάβω τα χωράφια με κάνα τσαπί, αλλά βλέπω πως μπουζουριάσανε το Βαξεβάνη και το σκέφτομαι μη πάθω από τα ίδια.
    Κάπου διάβασα ότι υπήρχε η λίστα των μνηστήρων. Άμα τη βρω θα στη φέρω να τηνε δημοσιεύσεις εσύ.
    Απάνου τσι πλάκες που τη σκαλίσανε έχει λέει και άλλα ονόματα από τα γνωστά του Ομήρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω είχα ξεκινησει να φτιάχνω πριν κάτι χρόνια ατομικό γενεολογικό δέντρο,,δηλαδή προσπάθησα
    ,, μόλις έφτασα σε προπάππους ,τα κλαρια θερίεψανε,,Ζούγκλα σαν του Αμαζονίου,, και
    μου συζητάς τώρα για Λίστα μνηστήρων 3.500 χρόνια πρίν!Πανικός,, τσάμπα την φυλακή θα φάμε!
    Εξάλου το κελί το έχουμε σίγουρο όλοι για Χρέη προς το Δημόσιο,,σιγά μην μπορέσει κανείς μας να τα ξεχρεώσει τα μπιλιέτα που θα λάβουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και επειδή καλά είναι να περνάμε λίγο την ώρα μας «παραμυθιάρικα» γιατί θα μας στείλουν όλους μας στο ψυχίατρο διαφορετικά, για πέ μου:
    Στου Φόρκυνα το λιμάνι κοντά ήτανε η πόλη Ιθάκη (τα ανάκτορα).
    Πως γίνεται λοιπόν να είναι στο Καραβόμυλο το σπήλαιο των Νυμφών?
    Αφού εκεί που τον αφήσανε (τον Οδυσσέα) οι Φαίακες, ήτανε το λιμάνι του Φόρκυνα, στον Πόρο όπως λες.
    Δεν ήτανε του Ρείθρου… Για λέγε, για λέε λοιπόνε?
    Αγάλι – αγάλι, εγώ δε βιάζουμε, τη σπάθα μου τη κόλλησε εκειός ο κολέας σου ο Αβραάμ , μου πιάστηκε το χέρι λοιπόνε και την ακούμπισα μη φοβάσαι, τι να κάμω και οι θεοί κουράζουνται. Χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν ήταν καθόλου κοντά,,εφτα ώρες ποδαρόδρομο από βουνοκορφές αναφέρει ο ομηρος.
    ότι έκανε για να φτάσει,, αυτά τα είπαμε!! ξ 1-7.. δυσβατο μονοπάτι δασωδη αναμεσά από βουνοκορφές
    http://porosnews.blogspot.gr/2012/05/blog-post_4667.html
    ενω ο αβρααμ σου άφησε σχολιο στο φεις

    Abraam Panagatos S EUXARISTO ARIS PANTA DIAVAZO TA GRAFOMENA SOU..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πας να μου τη σκαπουλάρεις δια μεθόδου Οδυσσέως…
      (Άρα χρειάζεται η μέθοδος Σωκράτη, η μαιευτική)!
      Και για δε μου λές εκειό το λιμάνι που βλέπανε από το τείχος του παλατιού οι μνηστήρες τα πλοία του Τηλέμαχου και των συντρόφων τους (που είχανε στήσει τη παγανιά) να μπαίνουν, ποιο ήτανε είπαμε?

      Διαγραφή
  7. με την δική μου θεωρεια,,, Ο ΒΟΧΗΝΑΣ!!,, ΕΧΩ ΠΑΛΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ!!
    ΕΙΠΑΜΕ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΩΡΕΙΕΣ,, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ
    ΣΤΕΚΟΥΝ (ΕΙΣ ΑΤΟΠΟ ΑΠΑΓΩΓΗ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙ Η ΣΩΣΤΗ!)
    ΤΟΥ ΡΕΙΘΡΟΥ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ!
    16 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2010 http://porosnews.blogspot.gr/2010/12/blog-post_4278.html
    κάτω απ' το Νείο (Το παχύ συμπληρώνω εγώ)το σύδεντρο, ατού Ρείθρου το λιμάνι.
    Εμείς δα φίλοι γονικοί λεγόμαστε απαρχήθες ο ένας τού άλλου· πήγαινε και ρώτηξε το γέρο ...!!!!!
    Τού άξιου τού Αχίαλου παινιέμαι γιος πώς είμαι,
    180 ο Μέντης, τώ θαλασσινών τής Τάφος βασιλέας·
    με πλοίο μου στα μέρη αυτά και με συντρόφους ήρθα
    τα πέλαγ' αρμενίζοντας προς τους ξενογλωσσίτες
    τής Τέμεσης, με σίδερο, χαλκό απ' αυτούς να πάρω.
    185 το πλοίο μένει σε ξοχή, παράοξω από την πόλη,
    κάτω απ' το Νείο το σύδεντρο, ατού Ρείθρου το λιμάνι.
    Εμείς δα φίλοι γονικοί λεγόμαστε απαρχήθες
    ο ένας τού άλλου· πήγαινε και ρώτηξε το γέρο
    ήρωα Λαέρτη· λένε αυτός πια δεν πατάει στην πόλη,
    190 παρά μακριά στην εξοχή μονάχος τυραννιέται,
    και γέρικη σπιτοκυρά θροφή τού παραθέτει,
    η κούραση τα σκέλια του σαν πιάση, που με κόπο
    τα σέρνει στον ανήφορο τού αμπελοχώραφού του.
    Ήρθα, επειδής και λέχθηκε πώς στην πατρίδα του ήταν
    195 ο κύρης σου· όμως οι θεοί τού κόβουνε το δρόμο.
    Τι δεν απέθανε στη γης ο μέγας ο Οδυσσέας,
    μόν' κάπου ακόμα ζωντανός στα πέλαγα κρατιέται,
    σε κυματόζωστο νησί, που άντρες κακοί τον έχουν,
    άγριοι, και με το ζόρι αυτοί τόνε βαστάνε πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. …«185 το πλοίο μένει σε ξοχή, παράοξω από την πόλη,
    κάτω απ' το Νείο το σύδεντρο, στού Ρείθρου το λιμάνι.»…

    Αμ το λέει από μόνο του:
    Του Ρείθρου το λιμάνι είναι πάρα όξου από τη πόλη στην εξοχή και δε φαίνεται, γιατί άμα ήτανε εκεί απουκάτου από το παλάτι θα του έλεε η Αθηνά ξεστραβώσου να δεις το πλοίο μου.
    Αφού όμως δεν είχε έρθει με πλοίο τι να του πεί, του είπε ότι το έχει αράξει κάπου σε μακρινό λιμάνι για να μη τη «τσακώσει».
    Άρα το κοντινό λιμάνι είναι κατά που φαίνεται του Φόρκυνα.
    Έτσι για να σε πιάσουν οι ανησυχίες! Χα χα χα χα.
    Είμαι και χαιρέκακος τύπος.
    Άσε που ξεπιάστηκε και το χέρι μου και με βλέπω να ξαναπιάνω τη σπάθα!
    Τι φταίω εγώ, αφού μου τη βάλανε στο χέρι να την αφήσω να πάει χαμένη?
    Και καλά ορέ μου ξανακάηκε πάλε, χάθηκε να μου βάλει κάνα πυραυλάκο στο χέρι, άντε κάνα μπαζούκας εκειός ο Αβραάμ, που να τρέχω και να ανεβοκατεβάζω 10 κιλά χατζάρα. Με έφαε η οικονομική κρίση, όλες τσι φτινιατζούρες μου πασάρισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΙΑΣΟΥΜΕ ,ΠΑΛΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ,, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΙΣ ΠΟΡΙΟΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΗΛΕΜΑΧΕΙΟ ,,ΜΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ
    ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΑ ΑΥΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΧΑΖΟ,, ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΑ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
    ΧΑΖΟ ΠΩΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΑΜΕ! ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΟΣΜΟ ΕΚΤΟΣ ΝΗΣΙΟΥ, ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ
    ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΑΥΤΟΥ! ΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ
    ΑΠΟΚΛΗΣΤΙΚΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ, ΚΑΙ Ο ΜΕΤΑΞΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντάξει φίλε μου καλέ Poros, συζήτηση και λίγο για τη πλάκα μας κάνουμε.
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
    Ο κ. Βασιλάκης είναι αρχαιολόγος με κάποιες περγαμηνές και τον έχω παρακολουθήσει σε κάνα δυό συζητήσεις επί των ανασκαφών, δεν είναι και εύκολο να κουβεντιάσει εδώ μέσα για πολλούς λόγους.
    Η θεωρία για την τοποθεσία του Πόρου ως υποψήφιας τοποθεσίας της Ομηρικής Ιθάκης, έχει αναπτυχθεί από τον κ. Μεταξά, νομίζω πως κάτι θα μπορούσε να μας αναλύσει για τους προβληματισμούς στο blog.
    Το πίστευε το «Θεό» δεν το υιοθέτησα ποτέ μου.
    Δικαίωμά του, άμα παρακολουθεί την ιστοσελίδα σου βέβαια.
    Εγώ πάντα θα περιμένω και για πρόκληση πετάω την ασπίδα μου.
    Κρατάω μόνο τη χατζάρα.
    Βλέπεις ποπολάρος γεννήθηκα, το οικόσημο μου το κάψανε εκεί στη καμπάνα.
    Χουά χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. KAI ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΟ,,ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΩΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ
    ΜΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ!,, ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΩΜΕΝΟ ΝΗΙΟ,ΦΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΧΙ,, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΩ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ!!
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝ΄ΜΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ,ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΑ
    ,,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΤΟ ΚΑΚΗΝ -ΚΑΚΩΣ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
    ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ!
    ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ,, ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ
    ΚΡΥΒΕΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ, ΓΙΑ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ!!!, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ
    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΟΛΑ,,ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΧΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή