Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΟΦΕΙΛΕΤΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΧΘΕΣ!!


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Συνελήφθη ημεδαπός, ελεύθερος επαγγελματίας στην Κεφαλονιά, για χρέη προς το Δημόσιο
ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ  http://kefaloniaonline.gr
Σχετικά με την είδηση της σύλληψης ημεδαπού ελεύθερου επαγγελματία για χρέη προς το Δημόσιο 36.455,21 ευρώ.
Δεν αναφέρεται όνομα αλλά η Κεφαλονιά γνωρίζει ποιος είναι ο "μεγάλος εγκληματίας".
Για την αποκατάσταση της αλήθειας θα ήθελα να δημοσιεύσετε τα παρακάτω:
Το ποσό αυτό προκύπτει από ΦΠΑ που το Ελληνικό Δημόσιο οφείλει να μου καταβάλει από τιμολόγια που εκδόθηκαν από εμένα προς το Δημόσιο και τα οποία δεν έχουν μέχρι σήμερα εξοφληθεί και συνεπώς η ΔΟΥ ζητά να αποδώσω ΦΠΑ που δεν έχει καταβάλει σε εμένα το Ελληνικό Δημόσιο. Όμως και αυτό το ποσό θα το είχε εισπράξει η εφορία από τον Δήμο αρχές Ιουλίου αν δεν έπρεπε να διορθωθεί μία λάθος εγγραφή στον προϋπολογισμό του Δήμου. Όμως σε κάθε περίπτωση αυτά τα χρήματα παραμένουν στο Δήμο για λογαριασμό της ΔΟΥ και τις επόμενες μέρες θα αποδοθούν.
Σημειωτέο ότι από χρήματα που δεν έχω εισπράξει από το Δημόσιο, έδωσα πέρυσι και φέτος στη ΔOY 139.856,64 ?.
Θα ήθελα να ήξερα ποιος θα διωχθεί για τα εκατομμύρια ευρώ που μου οφείλει το Δημόσιο; Επίσης γιατί δεν έχει διωχθεί κανείς για χρέη προς το Δημόσιο από την Κεφαλονιά αλλά εγώ και μόνο εγώ για χρήματα που στην ουσία δεν οφείλω.
Επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου.
Με τιμή
Ο "μεγαλοοφειλέτης"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου