Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙΑ ARIS

Άλλο πάλι και τούτο! Εφκειό το Πατρινάκι σε ποια εποχή βρίσκεται? Γιατί πριν ποιος ήταν ο σπόνσορας του σχολειού? Ο οίκος ανοχής ΕΛΛΑΣ. Απλά μεταβίβαση έγινε λόγω ιδιωτικοποιήσεων, πιέζει η τρόικα μεγάλε! Πλάκα – πλάκα δε πιστεύω να είναι αληθηνό? 
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ KEFALONIAPRESS

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ  ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΦ.ΠΡΕΣΣ
ΓΙΑ ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ  ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ


23 Οκτ 2012
ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ [ ΟΙΚΟΣ ΑΝΟΧΗΣ ] !!! Οι χορηγοί οίκοι ανοχής αυξάνονται στον χώρο του ποδοσφαίρου καθώς μετά τη ''ΣΟΥΛΑ'' του Βουκεφάλα Λάρισας και ο Ολυμπιακός Χαλκίδας έχει ως επίσημο χορηγό το ''Erotica Sex ...
24 Ιαν 2012
Ο τύπος του απάντησε ότι το μόνο που είχε να κάνει ήταν να… μπει στον οίκο ανοχής, να αρπάξει τη γυναίκα του και να την φέρει στο ταξί. Έτσι πάει ο ταξιτζής μέσα και δυο λεπτά αργότερα η πόρτα του οίκου ανοίγει με μια ...
10 Φεβ 2012
Πρόκειται για τον Πήτερ Λάσκαρης ο οποίος θεώρησε πως είναι τραγικό να υπάρχουν άνθρωποι που κοιμούνται στους -20 και έτσι αποφάσισε να διαθέσει σε 10 άστεγους για κάθε βράδυ ένα κρεβάτι στον οίκο ανοχής για ...
28 Σεπ 2012
ΟΙΚΟΣ ΑΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΗΔΕΙΩΝ ΕΓΙΝΑΝ....ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΕΝΩ ΤΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ....ΠΙΟΥ !!! Ένεκα η οικονομική κρίση, ...
ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΗΤΗΣΕΙΣ! ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!

Έ όχι και τυχαίο, σε πιάνω αδιάβαστο Poros! Πάει ο έρμος και δουλεύει μεροκάματο στου πεθερού το εργοστάσιο και του πασαλείβεται μέσα στο μπλέντερ με το πελτέ τση ντομάτας. Άμα προσέξεις τσου πελτέδες κύκνος κάπου- κάπου έχουνε κάτι μεταξένιες κλωστίτσες μέσα. Από τσι γραβάτες του Σαμαρά είναι! Καμιά σχέση με αυτό που έβαλε το μυαλό σου. Χουά χα χα χα χα χα χα χα. σε Ειδήσεις από την αγωνίστρια εξ Αθηνών aris στις 2:56 μμ 

 ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΟΥ ΧΑΧΑΧΑ! ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΘΙΑΚΙ,,ΔΕΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ!!,, σε ΛΙΓΕΣ ΑΚΟΜΗ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΑΒΡΑΑΜ e-poros στις 1:40 μμ

 Θα έπρεπε να μπω στην κουβέντα, αλλά όπως εχώ ξαναπεί δεν έχω την δύναμη ακόμη να τεκμηριώσω τίποτε! Απλά έχουν προδοθεί τα πιστεύω μου,είμαι φανατικός γαύρος,, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι ζω στην πατρίδα του Οδυσσέα,, και δεν έχω δικαίωμα να κρίνω κανέναν για τις απόψεις και τα έργα του!,, Γράφω επώνυμα, και σε ότι έχω κάνει λάθος δέχομαι την κριτική,, Στόχος μου να καταλήξουμε μέσα από όλες αυτές τις θεωρίες και τα πιστεύω όλων μας στην πιο λογική ερμηνεία , και το ότι παρουσιάζονται εναλάκτικες προτάσεις του ομηρικού Χάρτη,, είναι πολύ καλό! όπως ανάφερε και ο καλός μας φίλος Σάκης μιας και εμείς οι τρεις είμαστε προφανώς ερασιτέχνες, ας περιμένουμε τους αρχαιολόγους να μας ανακοινώσουν τις δικές τους τεκμηριωμένες θέσεις τους! σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS! e-poros στις 1:10 μμ
 ΧΑΧΑΧΑΧΑΜ,,,, ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ,,ΤΥΧΑΙΟ? σε Ειδήσεις από την αγωνίστρια εξ Αθηνών e-poros στις 12:53 μμ Χα χα χα χα!

 Περιμένω ανάλυση λοιπόν. Τώρα αγύριστα κεφάλια έχουν δύο φυλές, οι Θιακοκεφαλλονίτες και οι Πόντιοι. Εδώ υπάρχει ένα λεπτό σημείο. Υπάρχει μία επιμιξία των δύο φυλών από όταν τον προπερασμένο αιώνα υπήρχαν μετανάστες από τα νησιά μας στο Πόντο. Άμα πετύχεις Θιακοκεφαλλονιτοπόντιο θα σε στείλει στο Δαφνί σούμπιτο!!! Προσοχή λοιπόν. Κόντεψα κάνα δυό φορές να την πατήσω γι΄αυτό στο γράφω. Και μη νομίζεις ότι δεν έχω καταλάβει την τέχνη σου της κάλυψης από το "εχθρικό πυρ". Εψές έψαχνα την ασπίδα μου που τη πέταξα και δε την έβρηκα πουθενά, λες και τη κατάπιε η γης!!! σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS! aris στις 12:26 μμ Χα χα χα χα!

 Θρύλος για πάντα! Πάντως μην προτρέχεις, εκτός από καλός χειριστής των όπλων, ξέρω και την τέχνη της κάλυψης από το "εχθρικό πυρ". Όταν διαβάσεις το κείμενό μου, θα αντιληφθείς την τεκμηριωμένη αποψή μου και μάλλον εσύ θα χρειαστεί τότε να υπεραμυνθείς ή να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου. Αν και από προσωπική, έμμεση (όχι κληρονομική) εμπειρία, ξέρω καλά το κεφαλλονίτικο αγύριστο κεφάλι (προς τιμή σας) και δεν περιμένω να αλλαξοπιστήσεις. σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS!

Σάκης Δανι στις 11:10 πμ Ορέ Αβραάμ και εσύ φοβόσουνα τσι ανεράιδες και δε πήαινες ορέ? Τι να σου πω! Δε θα σου είχανε δείξει φωτογραφίες τους πιστεύω. Για στείλε μου ένα τοπογραφικό εκείνης τση σπηλιάς με εκείνα τα τέρατα τσι σειρήνες θα σου είμαι ευγνώμων. Ορέ μπας και μπορούμε να φτιάξουμε καμιά παραλία στο Πόρο για τσίτσιδους, έχουνε πέραση κάτι τέτοια. Άσε που οι μισοί Κεφαλλονίτες του χρόνου εκεί θα μαζευτούνε! Σιγά μη βάλουνε λεφτά για μαγιώ. σε ΛΙΓΕΣ ΑΚΟΜΗ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΑΒΡΑΑΜ aris στις 10:48 πμ

 Το λέει ο Κουβέλης αλλά κοιτάχτε πουστιά, έχει ρίξει τη γραβάτα απάνου και δε φαίνεται τίποτα! Πρέπει να ρωτήσουμε το ράφτη του. σε Ειδήσεις από την αγωνίστρια εξ Αθηνών aris στις 10:31 πμ Το προηγούμενο προφίλ είναι aris απλά γράφω σε PC φίλου και το είχε μέσα χωρίς να το αντιληφθώ. Φταίνε και τα σφηνάκια… Πω πω να δούμε πως θα πάμε στο σπίτι. Τι το ΄θελε και ο θρύλος να κερδίσει? Χα χα χα. Διόρθωση λοιπόν παρακαλώ. σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS! aris την 7/11/2012

 Φίλε Σάκη έτσι που «γνωριστήκαμε» πρώτο θέλω να σου πω όπως το κατάλαβες νομίζω, κάνω και λίγο τοπικά ορμώμενος χιούμορ μόνο και μόνο επειδή το έχει το αίμα μας και ειλικρινά είναι πάντα καλοπροαίρετο, ίσως λίγο καυστικό καμιά φορά αλλά δε μου αρέσουν γενικώς οι σοβαροφάνειες και οι σούπες. Θέλει και λίγο αλεγρία η ζωή νομίζω οπότε αν κάτι σε πειράξει αμόλατα, δεν έχω πρόβλημα. Χα χα χα. Λοιπόν θα σου εξομολογηθώ κάτι γιατί δε μου αρέσει να κλέβω. Έχεις δεί ποτέ Θιακοκεφαλλονίτη να πετάει την ασπίδα σε πόλεμο? Τη σιγούρεψα τη δουλειά πρώτα, με έκαμε κι΄ο Αβραάμ θεό, δε χάνω μονομαχία με τίποτα. Αφού λοιπόν έκαμα το χρέος μου να στα πω, θα σου πω και επί του θέματος για να μη κουράζεσαι. Άμα πάρουμε κατά γράμμα την Οδύσσεια η Ομηρική Ιθάκη πέφτει κάπου ανάμεσα από Θεσπρωτία, ή τη χώρα των Ταφίων και Δουλιχίου. Οπότε η υπόθεση Λευκάδας και της εκεί στερεάς δεν έχει τύχη. Αν θες να στο τεκμηριώσω με ραψωδίες και στίχους το κάνω, όμως θα μετρήσει γκόλ εις βάρος σου. Έ είπα να μη το βάλω σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS!

consolas την 7/11/2012 Αμ' έπος, αμ' έργον. Αφού τα ποιητικά οράματα και η φαντασία, πέφτει σε κάποιους βαριά, ας προσγειωθούμε λοιπόν και προσεχώς Δουλίχιο. Κι αν θέλεις μια μυρωδιά, Δουλίχιο=Λευκάδα αλλά επίσης όμως, μυκηναϊκό βασίλειο Δουλιχίου=Ακαρνανία. Έτσι για να το δουλέψεις λίγο. Όσον αφορά τον βαρύγδουπο τίτλο του ομηριστή, απελθέτω απ΄εμού το ποτήριον τούτο. σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS!

Σάκης Δανι την 7/11/2012 Κέρδισε ο θρύλος και την έκαμες «λώλα» έ? Τι ψυχοβγάλτης είναι και αυτός ο πούσ…!! Καλό βράδυ. σε ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ! aris την 7/11/2012

 Και περιμένετε εσείς να φύγετε από την ΟΝΕ όταν μας έχει ανάγκη για να απεξαρτιστεί όσο το δυνατόν ενεργειακά από τον Πούτιν. Και θα πάρει και τα πετρέλαια τσάμπα, για ξεχρέωση τάχα μου. Για ποια υποβρύχια και άλλες μαλακ… συζητάμε? Εδώ είναι το κόλπο γκρόσο της Ελληνικής κρίσης. Απλά μπήκε να βουτήξει και ο Ομπάμα κάνα φιλετάκι και μας έκαμε περισσότερο σκατά από το αναμενόμενο. Φαίνεται όμως πως πάνω στο μαλλι – βράσι, έκλεισε η τρύπα του όζοντος, θα πουλήσει σχιστολιθικό άνθρακα και έτσι γίνανε όλοι τεράκια εκτός από τους μαλάκες τους Έλληνες που την ξαναπατήσαμε ένεκα σπουδαιοτάτων πολιτικών επιλογών. Έχω καταργήσει και τσού καθρέφτες στο σπίτι γιατί το καπακωτό φάσκελο πήγαινε αβέρτα. Τώρα που γράφω για κόλπο γκρόσο γιατί θυμάμαι τη τέως Νομαρχία μας αλήθεια? Τα λεφτά μου Ρέεεεεεεεεε!!! Δε ξεχνιέται τίποτα Ρέεεεεεεε!! σε Σε δύο βδομάδες ξεκινούν οι έρευνες για πετρέλαιο στο Ιόνιο aris την 7/11/2012 


ΚΥΝΗΓΆΜΕ ΤΙς ΠΡΩΤΙΕς ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ!!! ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ 3-1 ,,Η ΠΡΩΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ,, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ,, ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ! σε ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ! e-poros την 7/11/2012 Καλά άμα αρωτήσεις Έλληνα μόνο με τη μάνα του δεν έχει πάει! Διατηρεί την πρώτη θέση στους αερογαμήκουλες! Πρωτιά και στα καστραβέτσια από τη τρόικα! Παντού πρωτιά έχουμε. Και αν αναλογιστεί κανείς ότι διατηρεί την πρωτιά και στους σούπερ μαλ…, συμπεραίνει ότι είναι το θαύμα τσή φύσης!!! σε ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ! aris την 6/11/2012 Ορέ μου τη πέσανε άνομες εξουσίες! Χάθηκε η απάντησή μου! Τη ξαναστέλνω: Εγώ δεν έχω να καταθέσω «διαπιστευτήρια» ομηριστή τι να κάμω τώρα? Έχω όμως κάποιες πρακτικές να σκέφτομαι. Αρχικά πιστεύω ότι η Σχερία ήταν κάπου προς τον Γαρμπή και όχι στη Κέρκυρα. Τον Οδυσσέα τον φέρνουν λοιπόν κάπου από ΝΔ, ίσως από Μάλτα. Γιατί λοιπόν να πάνε βόλτα μέχρι τη Σάμη? Αλλά και η Κέρκυρα να είναι κατά εσάς, όταν πηγαίνεις κάποιον σπίτι του τον παρατάς 5-6 ώρες (ίσως και αρκετά περισσότερο) μακρύτερα και μάλιστα φορτωμένο με ακριβά δώρα για να τον κατακλέψει ή και να τον σκοτώσει ο κάθε ληστής? Δυό- τρείς ώρες ταξίδι με το πλοίο ήταν η παραπάνω απόσταση, και δε πληρώνανε και καύσιμα. Χα χα χα. Να λογίζετε ότι η Κεφαλονιά ήταν κατάφυτη από έλατα και πεύκα, γεμάτη κλεφτρόνια ληστές και πειρατές (και ο Δυσσέας ένας από τα ίδια βέβαια). Σύμφωνα με τον Ξένιο Δία ήταν παρασπονδία προς τους θεούς να εγκαταλείψουν τον ξένο στα όρη, στ΄άγρια βουνά. Ο Εύμαιος εφύλαε τα ζωντανά με τη χαντζάρα στη μέση, σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS! aris την 6/11/2012 

 Αν και δεν μπορείς να φανταστείς aris πόσα όπλα έχω χειριστεί στη ζωή μου, θα επιλέξω για τη «μονομαχία» μας την ακίνδυνη συγγραφική πένα. Όσον αφορά την πλευρά μου λοιπόν, έχω δείξει το έργο μου και όταν έρθει ο χρόνος, θα δημοσιευτεί ελπίζω πλήρες, που θα καλύψει πιστεύω όλα τα ερωτήματα που έχουν τεθεί στο πεδίο της Ομηρικής έρευνας. (Λίγη αλαζονεία και με μέτρο ποτέ δεν βλάπτει). Για τις αποκαλύψεις της επιτόπιας επιστημονικής έρευνας, που αναφέρει ο Γιώργος, μιας και εμείς οι τρεις είμαστε προφανώς ερασιτέχνες, περιμένουμε τους αρχαιολόγους να μας τις ανακοινώσουν. Ακόμη όμως και σε αυτό το επίπεδο, θα μπορούσα να σε παραβγώ, καθώς αναλαμβάνοντας το ρίσκο, έχω κοινοποιήσει φωτογραφίες στο profile μου, με σημαντικά (αλλά και ανεπιβεβαίωτα ευρήματα), εκεί που πιθανολογούσα εδώ και 10 χρόνια τη θέση του άστυ της Ιθάκης. Άρα εσύ μας χρωστάς κάτι και περιμένουμε όλοι την κίνησή σου. Εκτός κι αν πάρεις πίσω το γάντι της πρόκλησης. Υπόσχομαι να σε δω με επιείκεια. Y.Γ. Το "Σάκης" μου σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS! 

Σάκης Δανι την 6/11/2012 Τώρα κάτι " σαν το BACK TO THE FUTURE", Αν πήγαινα και έμενα εκεί,, έπρεπε να βρώ τρόπο να σας στείλω μηνυμα?? χαχαχαχα σε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS! Κατάργηση περιεχομένου | Διαγραφή | Ανεπιθύμητα e-poros την 6/11/2012

 ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟ ΕΙΧΑ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ,Ο ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ,ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΑΜΟ ΜΕ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗ ΚΟΥΤΣΟΥΠΙΑ,,ΣΥΝ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΚΑΜΑΝ 7 ΓΕΜΑΤΕΣ ΩΡΕΣ,, ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ!, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΑ!!,, ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ, ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΤ.ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑ 3.500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΓΙΑ ΕΝΑ 24ΩΡΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου