Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΒΡΕΣ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΖΩ!!



Βρες τον μήνα που γεννήθηκες...

Ιανουαριος : φιλησα
Φεβρουαριος : σκοτωσα
Μαρτιος :
Ετρεξα γυμνος/η με..
Απριλιος : βιασα
Μάϊος : ρουφηξα
Ιουνιος : αγκαλιαστηκα με..
Ιουλιος εκανα σεξ με..
Αυγουστος : ετρεξα χωρις μπλουζα με..
Σεπτεμβριος : μαχαιρωσα
Οκτωβριος : ζηλεψα
Νοεμβριος : κοιμηθηκα με.. Δεκεμβριος : καπνισα με..

Η ημερομηνία γέννησής σου...

01: Τον Μπατμαν
02: ενα αλογο
03: ενα/μια πορνοσταρ
04: μια οδοντοβουρτσα
05: τον πατερα σου
06: μια τσαντα με μαριχουανα
07: το αγορι σου
08: Τον Justin Bieber
09: τη Beyonce
10: Την μανα σου
11: Την Paris hilton
12: τον Bin laden
13: Μια τσουλα
14: τη lil Wayne
15: τον Bob Marley 16: Τον/την πρωην σου
17: ενα κωλο
18: τρια τραγουδια
19: μια λεσβια
20: τον Παντελιδη
21: Μια αγελαδα
22: Μια πιπιλα
23: μια πορνη
24: ενα προφυλακτικο
25: ενα βαζο με μελι
26: μια λεσβια
27: μια/εναν stripper
28: τον Chris Brown
29: τον Romeo
30: εναν αστεγο
31: τον αδερφο σου

Διαλεξε το (κυριο) χρωμα μπλουζας που φορας.:)

Ασπρο: γιατι ετσι το στριβω σκυλα
Μαυρο: γιατι ειμαι σεξυ
Ροζ: γιατι μ'αρεσει ο μπαφος
Κοκκινο: γιατι εχω εναν υπεροχο κωλο
Blue: γιατι ειμαι πολυ μπροστα και ζηλευεις ζηλευεις
Κιτρινο: γιατι εχω ενα μεγαλο πουλι
Γκρι: γιατι μου το ειπε το αφεντικο μου
Αλλο: γιατι εχω σεξυ χειλια
Πρασινο: γιατι ειμαι ομορφος/η
Πορτοκαλι: γιατι ειμαι σπανιο κομματι

Γράψε τώρα τον συνδιασμό..;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου