Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Η σύχρονη Οδύσσεια!

ΤΗΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ,,ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΑΠΟ ΑΒΡΑΑΜ



Συνεχίζω  λίγο  την σύχρονη  Οδύσσεια , στην  αναμονή  πάντα φυσικά 
των απαντήσεων  σε έρευνες  που ήδη ως γνωστόν  εχουν ξεκινήσει, ενώ  εμείς  μέσα
από το μπλόκ κάνουμε  μια απλή σεναριογραφία  να περνάει η ώρα, και  ίσως  να δωσουμε και
καμοιά ιδέα  στους  βασικούς μελετητές!!  Το μόνο σίγουρο  και με  μαρτυρία  του 
ίδιου μου του Πατέρα  μετά το  σεισμό του 53,, που  ξανααναφέρω  είναι  ότι
η Θάλασσα  από τότε έμεινε  50-60 εκ.κάτω,, συν την μαρτυρία του ότι παλία
γκραβούρα στου στενού αναφέρει θαλάσιο νερό κάτω απο το πάνω γεφύρι!! το μοναδικό τότε!!
Η απλή δική μου λοιπόν λογική λέει αν  και εφόσον ανα 50-60 χρόνια που κάνει ένα μεγάλο σεισμό ανεβαίνει
το έδαφος 50- 60 εκατοστα  ,,συνεπαγεται με πολύ απλά μαθηματικα 1 εκατοστο ανα έτος μέσο όρο.
3.500  ετη λοιπον  35 μετρα ύψος!!  συνεχίζω με μερικές ακ'ομη φώτο χωρίς λοιπά σχόλια
και για την θέση ΠΥΡΟΒΟΥΝΙ ,Κ ΑΙ ΠΡΟΝΗΣΟΣ!  , και  περιμένω δικά σας  σχολιακια.






4 σχόλια:

  1. Ωραία φάση οι φωτό και φαντασία φουλ.
    Μόνο που θα αρχίσω να νοιώθω άνθρωπος των σπηλαίων με το ρόπαλο του Ηρακλή και άναρθρες κραυγές.
    Άσε που με την ανάλυση μου ελύθηκε και ένα πρόβλημα:
    Καιρό τώρα βλέπω τη Κεφαλονιά από το άλλο μέρος να γέρνει και να βουτάει στη θάλασσα, πάει για μπατάρισμα μου φαίνεται. Χα χα χα χα χα.
    Όσο για το νερό θάλασσας επάνω στο στενό, φυσιολογικό είναι αν βάλει κανείς τις μέχρι τώρα προσχώσεις, όχι το ανασήκωμα που θέλεις Poros.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ 50-60 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟ 53,,, ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ!,, ΤΟ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΟΤΙ ΣΜΒΑΙΝΕΙ
    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΕΙΝΑ ΘΕΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ!!
    ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΓΡΑΦΩ.!
    http://pronoikefalonias.blogspot.com/2011/09/blog-post_03.html
    ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΕ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άμα κοιτάξεις εκεί που ήταν το τελωνείο που έχει βράχο δε βλέπω καμιά μεγάλη διαφορά.
    Μη πιάνεις το πλάτος της παραλίας γιατί δε μετράει. Απόψεις βέβαια μπορεί να ξέρεις περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δες και αυτό το συνδεσμο,,που έχω γράψει την μαρτυρία του πατέρα μου ,,το πως έζησε το σεισμο
    http://porosnews.blogspot.gr/2012/08/1953.html

    Το θέμα ειναί οτι γνωρίζω πολύ καλά το χωριό μου,,διότι η οικογενεια μου ήταν από τους πρωτους κάτοικους,, Στο δεν Σαρακήνικο το είχαν αποκησει παλιότερα Μαλτεζοι ,,εξου και μερικά δισύλαβα επωνύματα στο νησί! (π.χ Μπονά)! Ο συνονοματος παππούς μου,,ο οποίος αναφέρεται και στο βιβλίο Σπηλιώτη
    POROSNEWS: Nagis Book Kefalonia - About the Author,, ο μόνος κάτοικος ,,ο οποίος στο τωρινό Ρομάντζα εν έτος 1923 ανοιξέ φαγάδικο εποχής,,για τους ταξιδιότες για απέναντι! το υπόλοιπο μέρος δεν ήταν τιποτέ άλλο από Σταφίδες..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή