Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΣΑΝ ΝΑ ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ ΠΡΟΣ ΘΙΑΚΙ ΜΕΡΙΑ!


  1. ΑΝΩ ΦΩΤΟ,,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ  ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
    ΠΑΝΤΑ ΜΕ  ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ  ΧΙΟΥΜΟΡ!!  ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
    ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ  ΤΙς ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ  ΠΡΩΙΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 
    Άντε τώρα αγαπητέ Σάκη να μιλήσουμε για τον Όμηρο σήμερα.
    Σαν ιεροσυλία μου φαίνεται.
    Πάμε λοιπόν:

    Σεβαστές οι απόψεις σου μόνο που αν μου επιτρέπεις, θυμίζουν δικηγορικό τρόπο προσπάθειας να βγει ο δολοφόνος αθώος.
    Αν κατάλαβα καλά θεωρείς την Κεφαλονιά Ομηρική Ιθάκη.
    Και τα ανάκτορα του 


    Οδυσσέα που είναι? Όταν την έχει κοπανήσει από το πλοίο των Θεσπρωτών στο Φισκάρδο πως διάολο έφτασε περπατώντας στο Πόρο, ή κάπου αλλού ήταν τα ανάκτορα?
    Δεύτερο γιατί να ήταν το Φισκάρδο το λιμάνι που άραξαν οι Θεσπρωτοί και όχι το απέναντι λιμάνι Πόλη της Ιθάκης στο Σταυρό, που διαπιστωμένα ήταν πραγματικά πάνορμο για τους αρχαίους (σπηλιά Λοΐζου κλπ)?
    - Το νησί Δουλίχιο το τοποθετείς στη Λευκάδα (συμπερασματικά το φαντάζομαι).
    Ωραία και πως διάβολο έχει τόσους μνηστήρες (52 τους μισούς από όλα τα νησιά του βασιλείου) όταν είναι και ήταν ορεινό και πάμπτωχο? ( Οι Ενετοί μόνο για τις αλυκές του το ενέταξαν στα Επτάνησα).
    - Πως ο Φυλέας εκδιώκεται από το πατέρα του σαν προδότης και του χαρίζεται το μισό του σχεδόν βασίλειο? ( Σχήμα οξύμωρο). Και που ήταν το ανάκτορο του ΄Ακαστου στον Αστακό? Λίγο δύσκολο γιατί τα εύφορα μέρη είναι προς τον Αμβρακικό.
    - Για να πάρει ένα μέρος την ονομασία Δουλίχιο πρέπει ο απλός ανθρωπάκος της εποχής να το βλέπει με κάποιο τρόπο στενόμακρο, την Ακαρνανία από πού θα την έβλεπε στενόμακρη από το χάρτη? Γιατί και από αεροπλάνο μπερδεύεσαι, ούτε στην ουσία πολύ στενόμακρη είναι.

    Ο Μέγης ένας από τους άνακτες του βασιλείου της Ιθάκης ήταν, υποτελής πάντα στον Οδυσσέα και όχι βασιλιάς!


  2. Όπως το είχα προβλέψει, δεν υπάρχει περίπτωση εσένα να σε αλλαξοπιστήσει κανείς, ούτε μάλλον ο καλύτερος "δικηγόρος". Τουλάχιστον όμως κατάφερα να σε προβληματίσω. Το θέμα της γεωγραφίας μάλλον είναι πιο βατό, από την ποιητική τεχνική.
    Mου φαίνεται λοιπόν φίλε μου, ότι δεν διάβασες ή δεν ήθελες να διαβάσεις καλά το παραπάνω κείμενο, αλλιώς πολλά από αυτά που ρωτάς, θα σου είχαν απαντηθεί.
    Ας κάνω όμως τον "κόπο" άλλη μια φορά!(πλάκα κάνω, είναι χαρά μου να μιλώ για αυτά).
    Αρχικά θα τολμήσω να υποθέσω πως είσαι από αυτούς που υποστηρίζουν την ταύτιση τωρινής και ομηρικής Ιθάκης. (οι γνωστοί και ως Ιθακιστές)(μην το λάβεις ως βρισιά). Αλλιώς γιατί να μου προτείνεις τον Σταυρό αντί του Φισκάρδο; Με αυτήν την λογική όμως θα αρχίσουμε να παίζουμε το παιχνίδι που λέει "να κάνει η μάνα".
    Για τα ανάκτορα του Οδυσσέα μην με προκαλείς και καλύτερα να μην αναφερθώ προς το παρόν, γιατί αν σου πω κινδυνεύω να μου επιτεθείς (μαζί με άλλους), αλλά ναι ήταν στην νοτιανατολική Κεφαλλονιά. Απορώ όμως πως κάνεις ερώτημα για το πως φτάνει εκεί ο Οδυσσέας, αφού είναι γνωστό πως πρώτα συναντιέται με τον Ευμαιο, ο οποίος βρίσκεται αρκετά χιλιόμετρα από το άστυ (εγώ τον τοποθετώ περίπου στο σημερινό Πυργί). Μήπως θα ήταν δύσκολο σε έναν υποτιθέμενο ζητιάνο (τον Οδυσσέα που ως γνωστό (πάλι θα το πω) αποβιβάστηκε στον Φορκύνα=σημερινή πόλη Σάμη), να ισχυριστεί πως μετά την κινηματογραφική απόδρασή του, περιπλανιέται στο νησί και τυχαία πέρασε από τον Εύμαιο;
    Όσον αφορά στην Λευκάδα, κάνεις μεγάλο λάθος και τα αρχαιολογικά ευρήματα, όπως και η καταγραφόμενη αγροτική παραγωγή, εύκολα σε διαψεύδουν. Συμπληρωματικά όμως και για τους 52 μνηστήρες, θα πρέπει να περιμένεις μέχρι την επόμενη ανάρτηση κειμένου, που θα αφορά την Λευκάδα.
    Τώρα για τον Φυλέα (άντε πάλι να το πω). Αυτός εκδιώχθηκε-αποκληρώθηκε από τον πατέρα του και το Δουλίχιο που τον δέχθηκε ως ΒΑΣΙΛΕΙΑ (ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ), το απέσπασε πολιτικά με την βοήθεια του Ηρακλή ή αν θέλεις (το πιθανότερο), των Μυκηνών. Για τα ανάκτορα του Φυλέα ή του Μέγη, με πιάνεις αδιάβαστο, το παραδέχομαι, αλλά δεν καταλαβαίνω σε τι θα μας ωφελούσε πρακτικά να ξέρουμε που είναι.
    Αν ο Μέγης ήταν άνακτας του βασιλείου της Ιθάκης, γιατί κυβερνούσε του Επειούς (που ήταν και υπερδιπλάσιοι) και όχι κάποιους άλλους Κεφαλλήνες, όπως κάνει ο βασιλειάς-αφεντικό του, ο Οδυσσέας;
    Όλοι οι διοικητές-στρατηγοί της συνασπισμένης εθνικής δύναμης των Αχαιών, είχαν ο καθένας τα δικά τους, ανεξάρτητα και της αυτής καταγωγής, τμήματα ανδρών.

    Και για να κλείσω. Μήπως μπορείς επιτέλους εσύ, να μου λύσεις την απορία, γιατί την Σικελία οι Έλληνες την έλεγαν "Μεγάλη Ελλάδα", αφού το μέγεθός της σε σχέση με την Ελλάδα, δεν το δικαιολογεί;
    Ευχαριστώ.

  1. Για σου ρε φίλε Αβραάμ που με έκαμες θεό του πολέμου!!
    Μεγάλη ευγνωμοσύνη σου χρωστάω, αρχίζει να μου αρέσει αυτός ο ρόλος!
    Είναι μη δω αίμα να τρέχει φαίνεται!
    Εκράτησα και την Επτανησιακή ευγένεια προειδοποιώντας ότι για το Δουλίχιο θα αστράψει ο Όλυμπος και θα βροντήξει η Γκιώνα!

    Ρε φίλε Σάκη θα σε πετσοκόψω σαδιστικά κομματάκι – κομματάκι όπως το κοτόπουλο παιδάκια, θα αφήσω το δέρμα να κρατάει τα κομμάτια και μετά θα σε σούρω όπως ο Αχιλλέας τον Έκτωρα σε όλη τη Θιακοκεφαλλονιά.
    Θα αρχίσω από το δεξί ποδάρι για να μη μπορείς να ξεφύγεις τρέχοντας και θα τελειώσω με το δεξί χέρι για να μπορείς να γράφεις μέχρι τέλους!!!
    (Και το κεφάλι βεβαίως – βεβαίως για να έχεις πάντα συναίσθηση του τι γίνεται γύρω σου).
    Φάε λοιπόν την πρώτη χατζαριά στο δεξί μπούτι.

    ΙΛΙΑΔΟΣ - ΡΑΨΩΔΙΑ Β΄ (615)

    Και απ’ την θείαν Ήλιδα κι απ’ το Βουπράσιον ήλθαν
    από τους τόπους όπου κλειούν η Μύρσινος, στην άκρην,
    η Υρμίνη, το Αλείσιον κι η Ωλενία πέτρα.
    Τέσσαρες ήσαν αρχηγοί, κι είχε ο καθένας δέκα
    καράβια και τα γέμιζαν των Επειών τα πλήθη.
    Ένας ο Θάλπιος υιός του Ακτορίδη Ευρύτου,
    δεύτερος ο Αμφίμαχος, ο γόνος του Κτεάτου.
    Ο Αμαρυγκείδης ο καλός Διώρης ήταν τρίτος,
    τέταρτος ο Πολύξενος λαμπρό του Αγασθένους
    του βασιλέως γέννημα και έγγονος του Αυγείου.

    Και τα νησιά τα ιερά της Ήλιδος αντίκρυ
    Εχίνες και Δουλίχιον, σαράντα εστείλαν πλοία
    κι ο Μέγης ήταν αρχηγός ισόπαλος του Άρη,
    και τον εγένησε ο Φυλεύς, αγαπητός του Δία,
    που έναν καιρόν, ως έπεσε στην έχθραν του πατρός του,
    εις το Δουλίχιον πέρασεν εκεί να κατοικήση.

    Κατάλαβες τώρα ποιοι ήταν αρχηγοί των Επειών?

    Το γιατί αναφέρεται κάπου αλλού ο Μέγης αρχηγός Επειών να το έβρεις μονάχος σου γιατί θα σού φάω και το άλλο ποδάρι.
    Δεν είμαι ο aris πλέον είμαι ο Άρης ο πολεμοχαρής!
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα

    Υ.Γ.
    Φίλε Αβραάμ βάλε μου σε παρακαλώ ένα τόξο με μπόλικα βέλη στη φαρέτρα, θέλω να κάθομαι σα τον Οδυσσέα στο θρόνο μου, να βαράω σαϊτιές και να το απολαμβάνω, όπως εκεί στην αίθουσα με τσου με μνηστήρες.
    (Άμα σηκώνω συνέχεια εφκείνη τη χατζάρα θα πιαστεί το χέρι μου και δε θα μπορεί να βαράει το πληκτρολόγιο…)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Θύμωσε ο Αγάς κι έκοψε τ’ αρχίδ-α του."

    Ελληνική παροιμία.

    Αυτό και μόνο, όχι πως σε σκιάχτηκα, αλλά έχεις χάσει το παιχνίδι (και όχι μόνο) και πετάς την μπάλα στην εξέδρα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα χα χα χα τη μπάλα στη λεωφόρο εσύ την πετάς.

    Κάνεις και ένα λάθος σοβαρό.
    Εκ καταγωγής δεν είμαι Τουρκόσπορος άρα ούτε βλάκας αγάς να τα κόψω.
    Σαν κόντες την «περιουσία» μου την προσέχω. Χα χα χα.

    Θα σου έλεγα να διαβάσεις τι σημαίνει τουρλουμπούκι μια και καταλαβαίνεις ανατολίτικα, θα σε βοηθήσει στις σκέψεις σου.
    Άντε να σε βοηθήσω:
    Τουρλουμπούκι! Πρόκειται για όρο αρκετά διαδεδομένο, ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη και σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει…Δηλαδή «χάος», «άρτζι, μπούρτζι και λουλάς», «από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα», τη σχέση του «φάντη» με το «ρετσινόλαδο» και βεβαίως «μπάχαλο».

    Αν νομίζεις ότι το στερείσαι, απάντησε επί της ουσίας και όχι για τα αποτέτοια μου και ελπίζω να έχω λάβει το νέο όπλο από τον Αβραάμ.
    Αλλιώς πάλι θα κουραστώ.
    Χα χα χα χα τη μπάλα στη λεωφόρο εσύ την πετάς.

    Κάνεις και ένα λάθος σοβαρό.
    Εκ καταγωγής δεν είμαι Τουρκόσπορος άρα ούτε βλάκας αγάς να τα κόψω.
    Σαν κόντες την «περιουσία» μου την προσέχω. Χα χα χα.

    Θα σου έλεγα να διαβάσεις τι σημαίνει τουρλουμπούκι μια και καταλαβαίνεις ανατολίτικα, θα σε βοηθήσει στις σκέψεις σου.
    Άντε να σε βοηθήσω:
    Τουρλουμπούκι! Πρόκειται για όρο αρκετά διαδεδομένο, ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη και σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει…Δηλαδή «χάος», «άρτζι, μπούρτζι και λουλάς», «από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα», τη σχέση του «φάντη» με το «ρετσινόλαδο» και βεβαίως «μπάχαλο».

    Αν νομίζεις ότι το στερείσαι, απάντησε επί της ουσίας και όχι για τα αποτέτοια μου και ελπίζω να έχω λάβει το νέο όπλο από τον Αβραάμ.
    Αλλιώς πάλι θα κουραστώ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν, επειδή είμαι ειρηνοποιός, όπως και ο φίλος μου ο Γιώργος και για να μην τον στεναχωρούμε, από εδώ και πέρα θα απαντώ μόνο σε σοβαρές ερωτήσεις, επί των θέσεων που έχω καταθέσει στην κρίση όλων, κι από αυτές, μόνο όσες δεν έχω ήδη απαντήσει.
    Θα περιμένω λοιπόν, με χαρά, κατανόηση και συναδελφική αγάπη.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή τώρα πρέπει να το παίξω Αθηνούλα?
    Θα φάω το κογιονάρισμα του αιώνα στον Όλυμπο!
    Έχω και ένα εξοχικό στον Αίνο, αλλά και εκεί έρχεται πότε - πότε ο Αινήσιος Δίας και θα αρχίσει το δούλεμα.
    Ας το αποτολμήσω όμως…

    Σοβαρά λοιπόν!
    Σε ποιο νησί του Ιονίου κατοικούσαν Επειοί?
    Εύκολο είναι για σένα νομίζω.

    Υ.Γ.
    Και έτσι με τα ειρηνικά σου με έριξες, θα πω του Ήφαιστου να σου φτιάσει ένα ποδάρι μόνο που θα μοιάζεις με πειρατής.
    Πειράζει?
    Σιγά το πράμα θα μου πείς.
    Εδώ πειρατές εγέμισε σχεδόν όλη η Ελληνική Βουλή.
    Μέχρι και οι υπάλληλοι!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου