Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΟ ΚΥΜΑ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ

ΑΦΙΕΡΟΜΕΝΗ  ΦΩΤΟ  ΣΤΟ ΦΙΛΟ ARIS, ΑΠΟ  ΑΒΡΑΑΜ ΠΑΝΑΓΑΤΟ,,
ΠΟΥ ΜΕ  ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ,  ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΝΤΑΙ
ΤΕΛΙΚΑ  ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ,, ΚΑΙ   ΠΡΟΚΑΛΕΙ  ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ
ΣΕ  ΘΕΩΡΕΙΕΣ, ΚΑΙ  ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ , ΤΑ
ΤΕΡΑΣΤΙΑ  ΣΕ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ  ΕΠΗ  ΤΟΥ  ΟΜΗΡΟΥ.
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΗ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ  ΤΗΝ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΗ , ΚΑΙ
ΤΑΛΑΙΠΟΡΗΜΕΝΗ  ΝΕΑ  ΥΟΡΚΗ!



5 σχόλια:

  1. Κλάδο ελιάς φίλε Αβραάμ! Είναι από ντόπια, ή ξωτικιά? Χα χα χα.
    Είσαι και ηθικός αυτουργός, είδες τι έγινε για να μου δώσεις τη σπάθα?
    Το έφαγα το ποδάρι του ανθρώπου!
    Και τση Ζήνας ορέ εσύ το έχεις δώσει?
    Φίδι κολοβό μου φαίνεσαι!
    Και εγώ τι να κάμω, μόλις πέταξα την ασπίδα μου παρουσιάστηκε…, σου λέει τον έφαα αυτόνε.
    Τώρα που έπιασα χατζάρα δεν τη παρατάω με τίποτα, έγινα ο Άρης, ο μάγκας, ο αρχιληστής!
    Άλλη αίσθηση! Και μη μου πολυκολλάτε μη αριβάρω κατά κειόθε μεριά!
    Το θέλω το κλαρί για τη προπόνηση. Θα το πετάω στον αέρα να δώ αν μπορώ να κόβω σπαθιά και φύλλο. Χα χα χα χα.

    Τώρα τι θυμήθηκα!
    Όταν ήμουν νεότερος λέω σε ένα κουμπάρο ναυτικό: Ορέ εκεί που γυρνάς δεν μου αγοράζεις κανένα πιστολάκι να το ΄χω για ασφάλεια?
    Και τι μου απάντησε?
    Και άμα σου τύχει να ρίξεις τι θα κάμεις?
    Πόσο δίκιο είχε! Τον έφαα τον άνθρωπο ρέεεεε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν χρειαζεσαι ούτε σπάθες ούτε ασπίδες,,!
    δεν ύπαρχει κάτι να χωρίσουμε,,,,!
    ίσως οι Πορίοτες να είμαστε φαντασιοπληκτοι,
    και φτιαξαμε τα τοπονύμια στα γραφόμενα του Ομήρου,,άντε να βρουμε και τις αποδείξεις !!,
    δεν υπάρχει περίπτωση να ρίξουμε ποτέ ευθύνες
    στο πανέμορφο και γραφικότατο νησί της
    ιθάκης,,ότι κάποτε μας έκλεψε την ονομασία!!,
    Την ουσία θα κοιτάξουμε ,να παντρέψουμε όλα τα νέα δεδομένα στο να λύσουμε ένα γρίφο, που τόσα
    χρόνια έμεινε κρυμένος,!! και αυτή είναι και η επιτυχία, για όχι μόνο τα ιονια νησιά,αλλά και την πατρίδα μας,,που το μόνο που δεν μπορούν να της κλέψουν είναι η Ιστορία της, και ανήκει σε όλους μας!!!
    και μεταξύ μας ,μου έχειπει ο φίλος Αβρααμ ,,οτι σε πάει,, !και με τα σχολια σου, δίνεις την αφορμή σε επεικοδομιτικό διάλογο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ παιδιά και αν δεν σας πήγαινα και εγώ δεν θα έγραφα στο blog.
    Ένα κομμάτι από την ιστορία του Οδυσσέα έχει και η Κεφαλονιά και η Ιθάκη.
    Αν βρισκόταν κάτι θα κέρδιζαν και οι δύο όχι μόνο ιστορικά. Πόλοι έλξης θα ήταν και καμάρι όλων μας.
    Δυστυχώς επικρατεί αυτή η τοπική «μιζέρια» χαρακτήρων, όπως σε όλη την Ελληνική περιφέρεια, που πισωπατεί σχεδόν τα πάντα και τα εύκολα τα κάνει δύσκολα.
    Εδώ σε μας κάπου μπλέκει η εξυπνάδα με τη κουτοπονηριά και επειδή δεν είμαι ρομαντικός, δε βλέπω να ξεπατώνεται με την αλλαγή των γενεών.
    Θα γίνονται πάντα βήματα προόδου «με τα πλάγια» δυστυχώς, σα το κάβουρα που λέμε.
    Δύσκολο να προσαρμοστεί κανείς σε αυτή τη πραγματικότητα.
    Καλό βράδυ και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΜΦΩΝΑΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ!! ΘΑ ΑΝΕΒΑΧΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ ΜΕ ΘΕΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ,ΚΑΙ ΑΤΟΚΟ, ΑΠΟ ΚΟΜΙΤΑΤΑ ΚΑΙ ΝΙΟΧΩΡΙ!!, ΚΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΣΕΝΑΡΙΟ,,ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ,, ΙΘΑΚΗ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ, ΔΟΥΛΙΧΙ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ,ΣΑΜΗ ΤΗΝ ΑΙΤΟΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ, ή την ΛΕΥΚΑΔΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΤΟΚΟ ΣΑΝ ΑΣΤΕΡΙΔΑ!!!,,ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σα σενάριο εκλογικών αποτελεσμάτων μοιάζει περισσότερο. Χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή