Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΟΔΟΣ ΤΡΕΛΑΣ


Στο σούπερ μάρκετ...
-Κόψτε μου ένα τέταρτο τυρί για τοστ! λέει ο πελάτης στην ξανθιά υπάλληλο.
-Μάλιστα,του λέει εκείνη κι αρχίζει να κόβει,να κόβει να κόβει ασταμάτητα...
-Εεε,φτάνει! της λέει ο πελάτης.
-Μα ένα τέταρτο δε μου ζητήσατε,του λέει η ξανθιά.
-Ναι..
-Ε,τότε έχω άλλα δέκα λεπτά να κόψω!

Ο Τοτός με τον πατέρα του κάθονται στο σαλόνι. Λέει ο μπαμπάς στον Τοτό:
- Πήγαινε στο υπνοδωμάτιο και φέρε μου τις παντόφλες μου.
Στο υπνοδωμάιτο κάθονται η αδερφή του Τοτού και μια φίλη της. Μπαίνοντας μέσα λέει ο Τοτός
- Ο μπαμπάς μου είπε να σας δείρω και τις δύο!
Η αδερφή του:
- Φύγε από δω ρε κωλόπαιδο!
- Δε με πιστεύεις; Άκου (και φωνάζει στον πατέρα του:) Πατέρααα! Την μίαααα;
- Και τις δύο ρε βλάκα!


ΚΑΙ  ΕΝΑ  ΚΕΦΑΛΟΝΗΤΙΚΟ,ΕΠΙΚΑΙΡΟ

Αναλαμβάνω μάζεμα  ελιων μισιακά!!!!,, οκ του  λέει κάποιος να το λιοστάσι μου,,!
μετά από μια εβδομάδα  ο ελαιομαζωκτής  ενημερώνει  τον Γαιοκτήμονα!
τις  δικές μου τις έμασα,,πήγενε οποτε θές να μάσεις τις δικές σου!!!
(εδώ γελάνε)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου