Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ -Έχασαν τον έλεγχο στην Χρυσή Αυγή



Ξενοφώντας Ευαγγελάτος.
Φαίνεται ότι η Τοπική Οργάνωση της Χρυσής Αυγής ή ο υπεύθυνος του Γραφείου
Τύπου της έχει χάσει τον έλεγχο, μια και το κείμενο που έστειλε σε ένα μόνο Μέσο
Ενημέρωσης της Κεφαλονιάς διαψεύδει τα αδιάψευστα. Διαβάστε το «μνημείο»
που έχει την υπογραφή του πυρήνα της Χρυσής Αυγής Κεφαλονιάς:

«Στο φύλλο της εφημερίδας Κεφαλονιά της 28/1/2013, εκ παραδρομής προφανώς
ανεφέρθη, ότι σε συνεστίαση που πραγματοποιήθηκε σε κέντρο διασκεδάσεως
στην περιοχή των Διλινάτων το Σάββατο 26/1/2013, παρευρέθη μέλος της Χρυσής
Αυγής. Διαψεύδουμε κατηγορηματικά το εν λόγω δημοσίευμα και δηλώνουμε
ρητώς προς πάσα κατεύθυνση ότι τα μέλη του Πυρήνα της Χρυσής Αυγής
στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη δεν συμμετέχουν ούτε σε τραπεζώματα ούτε σε
μαγειρέματα και ιδιαίτερα σε όσα από αυτά συμμετέχουν παράγοντες της τοπικής
διαπλοκής. Για να λυθεί, μια και καλή, οποιαδήποτε απορία σχετικά με τον πρώην
επικεφαλής του Πυρήνα μας, κύριο Χουρμούζη, είναι δικαίωμά του, από την
στιγμή που δεν είναι πλέον μέλος μας, να συμμετέχει όπου εκείνος επιθυμεί ως
ΙΔΙΩΤΗΣ».

Το ερώτημα ήταν απλά ρητορικό…
Για την τάξη και μόνο και προς αποφυγή δυσάρεστων πραγμάτων, η
εφημερίδα «Κεφαλονιά» επικοινώνησε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το
Γραφείο Τύπου της Χρυσής Αυγής, για να μάθει αν ο Χριστόφορος Χουρμούζης
αποτελεί μέλος του κόμματος ή έχει απομακρυνθεί από αυτό. Η ερώτηση ήταν
η εξής: «Αγαπητοί κύριοι, παρακαλώ απαντήστε μου αν ο κ. Χριστόφορος
Χουρμούζης ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής Κεφαλονιάς-Ιθάκης την 26η
Ιανουαρίου του 2013. Αν δεν κάνω κάποιο σοβαρό λάθος ο κ. Χουρμούζης
παρέδωσε στον Πυρήνα της Χρυσής Αυγής Κεφαλονιάς-Ιθάκης την παραίτησή
του την 29η Ιανουαρίου του 2013 το απόγευμα, χωρίς ακόμη να είμαι σε θέση
να γνωρίζω αν αυτή έχει γίνει αποδεκτή». Φυσικά απάντηση δεν πήραμε και η
αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε να μας απαντήσουν στο ρητορικό ερώτημα που
τους θέσαμε, αφού ξέρουμε την ημέρα, ακόμη και την ώρα (με βάση το ρεπορτάζ)
που ο Χριστόφορος Χουρμούζης παρέδωσε την παραίτησή του από ΜΕΛΟΣ του
κόμματος στην Χρυσή Αυγή Κεφαλονιάς-Ιθάκης.

Η «διαπλοκή» συνδέεται με το σκοτάδι
Επειδή η ιστορία με την Τοπική Οργάνωση της Χρυσής Αυγής αρχίζει να φεύγει
από τον έλεγχο, θέλω να πω δύο πράγματα στους «αόρατους» ανθρώπους που
γράφουν τα δελτία Τύπου και ΔΕΝ τα στέλνουν στον άμεσα ενδιαφερόμενο,
αλλά μόνο εκεί που θέλουν. Αγαπητοί Κύριοι, στον τραπέζι που διοργάνωσα στον
Κούτουπα στα Διλινάτα παραβρέθηκαν φίλοι μου, οι οποίοι με τίμησαν με την
παρουσία τους. Το γεγονός ότι παραβρέθηκε εκεί ο ΦΙΛΟΣ μου, Χριστόφορος
Χουρμούζης, δεν σας αφορά και σας απαγορεύω να ασχολείστε με το άτομό μου
και τι κάνω στην προσωπική μου ζωή. Ο κ. Χουρμούζης το βράδυ του Σαββάτου
26 Ιανουαρίου ήταν ΜΕΛΟΣ της Χρυσής Αυγής, αφού καμία παραίτηση ή καμία
διαγραφή δεν ήταν γνωστή. Όπως όλοι προσφωνήθηκαν στο ρεπορτάζ με τον
τίτλο ή την ιδιότητά τους, έτσι ακριβώς προσφωνήθηκε και ο κ. Χουρμούζης. Αυτά
που αναφέρονται στο ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ δελτίο Τύπου σας, σας τα επιστρέφω στο
τετράγωνο. Η διαπλοκή είναι λέξη που συνδέεται με το σκοτάδι και όπως καλά
γνωρίζετε εγώ κυκλοφορώ μόνο στο φως, τις νύχτες κοιμάμαι. Επίσης, πρέπει
να καταλάβετε ότι με το παραπάνω λιβελογράφημα που εκδώσατε προσβάλλατε
βάναυσα και τους 50 καλεσμένους μου.
Σημείωση: Επιφυλάσσομαι παντώς νομίμου δικαιώματός μου για τις κατηγορίες
περί διαπλοκής που μου προσάπτετε στο λιβελογράφημά σας! (Δεν ξέρω τι θα
κάνουν οι προσκεκλημένοι μου).
Σημείωση 2: Την επόμενη φορά που θα διοργανώσω τραπέζι θα παίρνω πρώτα
την άδεια από το γραφείο Τύπου της Τ.Ο. της Χρυσής Αυγής για να καλέσω σε
αυτό τη μητέρα μου και τον αδελφό μου!

Σημείωση 3: Μπορείτε να με πληροφορήσετε ποιος είναι ο «αόρατος» άνθρωπος
που γράφει τα δελτία Τύπου. Έχω συνηθίσει ότι γράφω εγώ να το υποστηρίζω με
το όνομά μου.
Σημείωση 4: Η εφημερίδα «Κεφαλονιά» προχωρεί τον δρόμο που έχει χαράξει
από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας της. Οι απειλές τύπου «ερχόμαστε στην
εξουσία» δεν μας αγγίζουν.

Ξενοφώντας Ευαγγελάτος
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ  ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου