Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

ΣΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ !!

ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ  ΑΠΟ  ΤΟΝ ΠΑΝΟ  ΚΟΥΝΑΔΗ

 Είστε γυναικολόγος;
- Όχι, αλλά μια ματιά μπορώ να τη ρίξω.

Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί. Τι παίρνεις κάθε μισή ώρα;
- Πόσα βγάζεις το χρόνο;
- Αχ, μου φοροδιαφεύγει τώρα.
Ο μέσος Έλληνας είναι τόσο ψωνισμένος που όταν ακούει φορολόγηση πλούτου νομίζει ότι μιλάνε γι' αυτόν.
Όλοι οι γνωστοί μου με έχουν σαν ΘΕΟ!!!
Αγνοούν την ύπαρξή μου, μέχρι τη στιγμή που θα θελήσουν να ζητήσουν κάτι...
Η χώρα διαλύεται από την αδιαφορία. Αλλά τι με νοιάζει εμένα;
Κάθε πρωί που ο γείτονας πάει για δουλειά, βγαίνουμε όλη η γειτονιά, χειροκροτάμε και φωνάζουμε "άξιος".
Αν το κράτος είχε χιούμορ τα φυλλάδια του ΟΑΕΔ θα 'ταν από ανακυκλωμένα βιογραφικά.
Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές.
 - Πού μένεις;
- Στα λόγια..


Μόλις άναψα το καλοριφέρ. Γενική είσοδος 10 ευρώ με ποτό!!!
Φέτος τα Χριστούγεννα τα μοναδικά λαμπάκια που θα αναβοσβήνουν θα είναι του router.
Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων;
Έχουν κλείσει τόσες επιχειρήσεις, που ο χρυσός οδηγός χωράει κάτω από την πόρτα...
Είναι καιρός για άμυνες πιο επιθετικές.
Ήπια όλο το μπουκάλι και τι να δω. Ο Γαλιλαίος είχε δίκιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου