Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

KYΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΗ ΚΟΥΝΑΔΗ




Αντρας : Γιατί βλέπεις εκπομπές μαγειρικής; Έτσι κ αλλιώς χάλια μαγειρεύεις.
Γυναίκα : εσύ γιατί βλέπεις τσόντες ;


Εγγονός : Γιαγιά ειδες τα χάπια μου; Γράφανε LSD απ'έξω...
Γιαγιά : Βρε άσε τα χάπια!!! Τους πράσινους δράκους στην κουζίνα τους είδες;;;

- Πώς λέγεται η γυναίκα που ανά πάσα στιγμή γνωρίζει που βρίσκεται ο άνδρας της;
- Χήρα!!!

- Χτες έκαψα 2.400 θερμίδες σε δύο λεπτά.
- Πώς το κατάφερες;
- Ξέχασα την πίτσα στον φούρνο !!!!

Ένα πρόβατο χτυπάει την πόρτα ενος άλλου προβάτου και το ρωτάει:
- Να μπωωωωωω;
- Μπεεεεεεεεεεε!

Αν ήμουν σούπερ ήρωας θα ήθελα να είμαι η σούπερ αμόλυβδη!
Ποτέ δεν ξέρεις πόσους φίλους έχεις μέχρι να αποκτήσεις ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα...!!!
Mια ξανθιά κάθεται πάνω σε μια βόμβα. Πλησιάζει μια δεύτερη ξανθιά και της λέει :
- Μπορώ να καθήσω κι εγώ;;:
- Οχι, είναι ατομική..!!!

Γιατρέ, έχω πρόβλημα. Η γυναίκα μου με κερατώνει με όλους μου τους φίλους, αλλά εγώ δεν έχω βγάλει ακόμη κέρατα... Μήπως μου λείπει ασβέστιο;;;
- Βρε γυναίκα, άμα βγω γυμνός στο μπαλκόνι, λες να πουν τίποτα οι γείτονες;
- Ναι. Θα πουν ότι σε παντρεύτηκα για τα λεφτά σου ...!

- Μάνα μη με περιμένεις για φαί
- Γιατί παιδί μου;
- Ήρθα!

- Μπαμπά, γιατί παντρεύτηκες την μαμά;
- Απορείς και συ παιδί μου ε;

- Γιατί το σουτιέν είναι το σύμβολο της δημοκρατίας;
- Γιατί χωρίζει την αριστερά από τη δεξιά, συγκρατεί τις μάζες και ξεσηκώνει τα πλήθη..

- Ποια η διαφορά ανάμεσα σε έναν αεροπειρατή και στον εφοριακό σας;
- Με τον αεροπειρατή μπορείς να κάνεις κάποιες διαπραγματεύσεις...!

- Τι κοινό έχουν τα Ζωνιανά με την εκκλησία;
- Και στα δύο όταν μπαίνεις κάνεις το Σταυρό σου...!

- Τι έχει 13 δόντια και 60 πόδια ;
- Η πρώτη σειρά στο Μέγαρο Μουσικής...!

- Τι κάνει ψείρα στο κεφάλι φαλακρού;
- Αποτοξίνωση...!

- Ποια θεωρείται σήμερα καλή σύζυγος;
- Αυτή που βοηθάει τον άνδρα της στο πλύσιμο των πιάτων.

 Ποιο είναι το πιο δύσκολο μουσικό όργανο να μάθει κανείς;
- Η φλογέρα γιατί ενώ παίζεις πρέπει να φυλάς και τα πρόβατα!

- Πώς ξέρουμε ότι ο Αδάμ και η Εύα δεν ήταν Κινέζοι;
- Γιατί αν ήταν Κινέζοι θα έτρωγαν το φίδι και όχι το μήλο!

- Πως τρομάζεις έναν άντρα;
- Κρύβεσαι πίσω του και του πετάς ρύζι...!

Η ομιλία
Είναι 2 η ώρα το πρωί και ένας ηλικιωμένος σταματάει σε ένα μπλόκο της αστυνομίας.
Ο αστυνομικός τον ρωτάει που πηγαίνει τέτοια ώρα.
"Πάω να ακούσω μια ομιλία για την κατάχρηση οινοπνευματωδών ποτών και την επίδρασή τους στον ανθρώπινο οργανισμό, καθώς και για το κάπνισμα και τα ξενύχτια".
Ο αστυνομικός δεν φαίνεται πεπεισμένος και ρωτάει:
"Αλήθεια; Και ποιος είναι αυτός που θα κάνει τέτοια ομιλία στις 2 το πρωί;"
Και ο ηλικιωμένος απαντάει με ζωγραφισμένη τη θλίψη στο πρόσωπό του: "Ως συνήθως, θα είναι η γυναίκα μου".
Η μαμά χτυπάει την πόρτα στο δωμάτιο του γιου που δεν έχει όμως καμιά διάθεση να ανοίξει...
- Ποιος είναι?
- Η μάνα σου είμαι άνοιξε...
- Δώσε password...
- Ανοιξετηνπορταγιατιθασταματησωναπληρωνωτοinternet..!!!- Password accepted...


Πάει ο επιθεωρητής σ' ένα σχολείο, μπαίνει στην αίθουσα και ρωτάει:
- Ποιός σκότωσε την Λερναία Ύδρα;
- Πες μου εσύ Ελενίτσα.
- Πάντως εγώ ... κύριε, όχι.
- Για πες μου εσύ, Γιαννάκη.
- Σας το ορκίζομαι κύριε, ούτε εγώ την σκότωσα.
Γεμάτος απορία για την άγνοια, ρίχνει μια άγρια ματιά στον δάσκαλο κι αυτός του λέει:
- Δεν πιστεύω κύριε επιθεωρητά να υποψιάζεστε εμένα!!!

- Έλα δω μωρή γυναίκα!!  Έχει ζεστό νερό, ή να αρχίσω τα καντήλια???
- Έχει άντρα μου έχει...
- Πάλι καλά.. Γιατί εγώ πιάτα με κρύο νερό δεν ξαναπλένω!!

- καινούργιος στη δουλειά ε?
-Ναι!
-Πρόσεχε γιατί ο διευθυντής είναι πολύ μαλάκας!
-Ξέρεις ποιος είμαι εγω?
-Ποιος??
-Ο γιος του!
-Εσυ ξερεις ποιος ειμαι εγω?
-Οχι!
-Παλι καλα...

Να δουλεύεις μια ζωή,να έχεις καταθέσεις στην τράπεζα και να μην μπορείς να τις βγάλεις.... γιατί λέει στα ΑΤΜ δεν γίνεται ανάληψη κάτω από 10 euro...
- Με είπε βίαιη και επικίνδυνη.!
- Απίστευτο ... Και συ τι έκανες ;
- Με το πτώμα εννοείς ;

Η κοπέλα μου λέει ότι θα με παρατήσει γιατί λέει σκέφτομαι το ποδόσφαιρο περισσότερο από εκείνη!
Δεν το πιστεύω!
Κι είμαστε μαζί σχεδόν 5 σεζόν τώρα...


-- 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου