Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΕΕΕΕΕΕ-ΟΟΟΠΠΠ!,,ΑΓΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΒΟΥΛΙΑΞΑΜΕ ΤΟΝ ΞΩΜΕΡΗΤΗ


ΕΠΕΙΔΗ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΠΡΟΝΝΟΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΘΕΜΑ ,,ΜΙΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ


Μετά την άνω  χιουμοριστική  δημιουργία Αβραάμ  ,,για το  σχολιασμό Αρις,,ότι θα ήθελε  
να ανοίξει κουρείο  με το όνομά Πρόννοι,,  συνεχίζω με μιά ενημέρωση  πέρι του ονόματος!
  ΜΕΤΑ ΤΗΝ   ΑΠΟΨΗ  ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ  ,,

με την ονομασια ιθακης και Αινου  

(την εχω στο τελος της   αναρτησης  και παλι!)   
θεωρία καλύτερα  ετυμολογίας του ονόματος "Ιθάκη"

  ΣΕ ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΑ ΘΕΜΑΤΑ!!!



ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΑΡΙΣ..ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΚΟΥΡΕΙΟ ΤΕΛΙΚΑ!!

ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ "ΠΡΟΝΝΟΙ ,,ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΛΑΓΗΣ ΟΝΟΜΑΤΟΣ,, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ,,! ΑΣ ΤΗΝ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΣΕ   ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΠΡΟΝΙΑΚΟ!!!  ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ!!!
AKOΛΟΥΘΕΙ ΣΧΟΛΙΟ
ARIS
Λοιπόν άμα το φιλοσοφήσεις (αλλά μάλλον αφιλόσοφος είσαι, καλό έ?) αγαπητέ κ. Λορεντζάτε τώρα έχουμε πλήρη δημοκρατία και ισότητα στο Αφγανιστάν. Πες πως πας για γαμπρός και διαλέεις νύφη από τσι κοπέλες τσι φωτό του 72΄ποια θα διάλεες? Εγώ μάλλον τη μεσαία αν και μου αρέσει το μπούστο τση δεξιάς. Άμα διαλέεις από τη φωτό του 12΄ ποια θα διάλεες? Όλες ίδιες είναι κανένα πρόβλημα για σένα ούτε και για τσι κοπελιές! Το τέλειο χριστιανικό και δημοκρατικό σύστημα, πλήρης ισότητα. Άσε που και σεξουαλικά θα ήσουν απροβλημάτιστος αφού δε θα έβλεπες άλλη γυναίκα, δε θα σε πείραζε η σύγκριση τσή δικιάς σου με τσί άλλες θα είχες πάρει την ωραιότερη! Απλά λοιπόν ένα πείραμα δημοκρατίας έγινε και για μένα πέτυχε απολύτως. Είμαι δημοκράτης και χριστιανός. Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα. σε ΠΩΣ ΕΝΟΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!

ARIS  Άκρα του τάφου σιωπή! Το Δουλίχιο είναι η σημερινή Ζάκυνθος. Αντίρρηση καμία, έτσι βγαίνουν τα αποτελέσματα όχι πες ο ένας πές ο άλλος. Σηκώνεις τσου πυραύλους και τι να κάμει ο έρημος ο άλλος το μαύρο άσπρο φωνάζει ότι είναι! Χα χα χα χα. Τι έγινε ρε παιδιά με έφαε η μοναξιά σα τον Ολυμπιακό στο πρωτάθλημα νοιώθω. Ε το ψάχνουμε είπα, μπας και με τα πολλά νερά που έκαμε ξεπετάχτηκε κάνα νησί καινούριο και έμεινα πίσω? Ή ψάχνετε την αγορά για όπλα αντιπερισπασμού? Χα χα χα χα χα. σε Δουλίχιον. Το χαμένο βασίλειο
ΣΑΚΗΣ
"Επιτρέπεται να βιάζουμε την Ιστορία, με την προϋπόθεση ότι θα της κάνουμε παιδί." Αλέξανδρος Δουμάς, 1802-1870, Γάλλος συγγραφέας. σε Δουλίχιον. Το χαμένο βασίλειο.2 απαντήσεις.
ΑΡΙΣ   -  Φίλε Σάκη και εγώ τη βίασα αλλά τα ήθελε και ο αποτέτοιος της, δε μπορεί να σου έρχεται γύρω – γύρω και να κάνει την άγνωστη σε τρώει η περιέργεια. Λένε λοιπόν τα παιδιά του βιασμού είναι πανέξυπνα και όμορφα, λες το δικό μου να είναι δεούτελο και τερατάκι? Χουά χα χα χα χα χα χα . σε Δουλίχιον. Το χαμένο βασίλειο
Ε-POROS  θα μας πάνε μεσα για αποπλάνηση!!,, είναι Mικρουλα  ,,μόνο κάτι χιλιαδες χρονια ακόμη! σε Δουλίχιον. Το χαμένο βασίλειο.



1 σχόλιο:

  1. Όχι φίλε Αβραάμ τι μου έκαμες ορέ και δε σε πήρα πρέφα, ήθελε και καπέτα ο μαλλιάς έ?
    Έκαμα μια απουσία και την έχασα τη φάση!
    Άμα γίνει και ανταμώσουμε θα σε κουρέψω με το ζόρι. Χα χα χα χα χα.
    Είπα να ανοίξω κουρείο αλλά έχω μείνει αναξεταστέος στο δίπλωμα, δε τα καταφέρνω καλά τσι φαβορίτες, χα χα χα.

    Λοιπόν άκου τι μου θύμισες.
    Στο χωριό δεν είχε κουρέα και με κούρευε η καημένη η μάνα μου. Όταν θα ήμουνα 4-5 χρονών πέρασε ένας κουρέας την έστησε σε ένα καφενείο και κούρευε.
    Με πήε λοιπόν και μένα η μάνα μου να με σουλουπώσει ο κουρέας γιατί ως φαίνεται το μαλλί μου όλο ψαλιδιές θα ήτανε!
    Με στελιάζουνε σε μια καρέκλα ψηλή θυμάμαι, τώρα με πρόσθετη ταύλα ήτανε δε ξέρω αλλά τα έβλεπα από τ΄αψήλου που λένε.
    Να ο καθρέφτης ο μεγάλος, να εκείνα τα συμπράγκαλα τα ασημένια με τσι κολόνιες, οι μηχανές, τα ξουράφια, μου κοτσάρουνε και τη πετσέτα στο λαιμό και άρχισα να νοιώθω σα μελλοθάνατος!
    Με το που γυρνάει ο κουρέας κάτι να κάμει πετάω τη πετσέτα και πετιέμαι όξου σα να μου βάλανε νέφτι στο πισινό και φούλ για τα χωράφια.
    Από τότε δε με ματαείδε κουρέας μέχρι να πάω7- 8 χρονών, αλλά και εκεί άλλη γκαντεμιά, βγαίνω έξω από το κουρείο κάπου σκοντάφτω και ξύνω το αυτί μου πάνω στο πεζοδρόμιο, όπου άρχισε να βγάνει αίμα.
    Τα βλέπεις τση λέω τση μάνας μου το ψαλίδισε το αυτί ο κερατάς.
    Πάλι αποχή από τα κουρεία, χα χα χα.
    Τελικά σίγουρα πήα 9 χρονώνε και πήαινα μονάχος πλέον για κούρεμα τι άντρες ήμασταν τέλος πάντων, είχα μεγαλώσει!

    Χουά χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή