Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Η ομιλία του Πέτρου Πετράτου

ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
 στην εκδήλωση της Κίνησης ΔΙΑ-ΛΟΓΟΣ-ΔΡΑΣΗ δτο Δημοτικό Θέατρο.
         Η νεότερη και σύγχρονη ιστορία έχει καταγράψει αρκετές φορές στη διάρκεια των τελευταίων αιώνων την Κεφαλονιά ως τόπο άμεσης γεωγραφικής πρόσβασης και σχετικά ασφαλούς εγκατάστασης για ατομικές ή ομαδικές εξόδους προσφύγων – προσφύγων που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη γενέτειρά τους εξαιτίας πολέμου και κατάληψης της πατρίδας τους ή λόγω πολιτικών συγκρούσεων.

2 σχόλια:


  1. Κοίτα λοιπόν που εκτός από ιστορικές και άλλου ενδιαφέροντος γνώσεις από την ομιλία του κ. Πετράτου έλυσα και κάποιες χρόνιες απορίες που είχα όσο αφορά τη πυραμίδα του γενεαλογικού μου δέντρου.
    Τώρα πως γίνεται πυραμίδα και δέντρο μαζί είναι ένα μεγάλο μπέρδεμα, λίγο ψάξιμο όμως ακόμα και ξεμπέρδεψα, η ουρά έμεινε! Κοντεύω να φτάσω απόγονος κάποιου μνηστήρα τση Πηνελόπης!
    Ξέχωρα πάντως από το αστειάκι μου πήρα μεγάλες βοήθειες. Είχα φτάσει σε αρκετά μεγάλο βάθος χρόνου σε τρία πρώτα εξαδέρφια αλλά δεν υπήρχαν ούτε μανάδες, ούτε πατεράδες και νόμιζα ότι είχα πάρει λάθος δρόμο.
    Εμ δεν είμαι ιστορικός τι να κάμω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝΤΡΟ,, ! ΑΡΧΙΚΗ ΠΑΛΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΗΤΑΝ Η ΚΙΑΦΑ ΤΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ,, ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ,, ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!
    ΦΥΣΙΚΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ,, ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΥ ΓΕΝΗΘΗΚΑ ΕΓΩ!! ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΒΕΡΟΣ ΠΟΡΙΟΤΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή