Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

"Νέα ΜΕΡΑ" - Γρ. Τύπου


Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ «ΝΕΑ ΜΕΡΑ» ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΩΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

«Διαψεύδω κατηγορηματικά έως ανυπόστατες, ψευδείς και συκοφαντικές τις δήθεν «πληροφορίες» που με παρουσιάζουν να έχω μεταφέρει χρήματα από την Ελλάδα στην Κύπρο για να τα «γλυτώσω» από την  Ελλαδική κρίση.
Δεν διατηρώ καταθέσεις στο εξωτερικό και ουδέποτε έχω μεταφέρει χρήματα στο εξωτερικό. Όλα τα σχετικά στοιχεία με την περιουσιακή μου κατάσταση προκύπτουν λεπτομερειακά από το πόθεν έσχες που είναι στη διάθεση της Βουλής.
Επιφυλάσσομαι για την άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μου εναντίον οιουδήποτε «εμπνεύστηκε και διακίνησε» αυτό το ΔΟΛΙΟ σενάριο.
Είναι προφανές ότι με το καλημέρα της Νέας ΜΕΡΑς κάποιοι ήδη ανέλαβαν εργολαβικά την κατασυκοφάντηση μου.
Θα βγουν ζημιωμένοι……»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου