Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

τελικά την πατήσατε χθές???!!


ΚΑΙ  ΕΝΑ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΑΒΡΑΑΜ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΑΡΙΣ,, ΓΙΑ  ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ,, ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟΔΕΣ ΕΥΡΗΜΑ,,ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΓΙΝΕ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ!!

ΤΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ,,ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΥΠΟΘΕΤΩ,, ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ 
ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ ,,ΜΕ ΤΗΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΗΧΑΝΗ MAΡΚΑΣ   ABRPAN!!!!  (ΑΒΡααμ ΠΑΝαγατος)  made  NEW YORK.

KAI  ΟΠΩΣ  ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΒΡΑΑΜ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ  ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ,,!!!
 ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ    ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΑ  2013 !!

2 σχόλια:

  1. Ορέ Δία βόχτα με ορέ!
    Ορέ τρομάρα μου.
    Ορέ κασκαρίκα που έπαθα ο έρμος!
    Μετά το Προκόπη εγώ ορέ?
    Για τη θάλασσα με πάνε ορέ?
    Τι έκαμα ο μαγκούφης?
    Εκειός ο μπαγαπόντες που γελάει με παρέσυρε και φοράω και τη πανοπλία 500 κιλά πάει, στο πάτο θα πάω ο μαγκούφης, Ποσειδώνα μου σώσε με που είσαι ορέ?
    Αλλά τι φωνάζω τι λέω ορέ? Θεός είμαι θα κάμω ένα κωλοβούτι και θα του έβγω έδεκει όξου από το μαγαζί. Στο γόνατο θα τόνε φάω με τη χατζάρα τον άτιμο… Σα την Ιφιγένεια θα πάει!

    Πετάτε με ορές πετάτε με να μάθετε πως πετάνε στη θάλασσα, μπας και σας τη δώσει καμιά ώρα να πετάξετε στη θάλασσα κάτι καλά παιδιά να «αλαφρύνουν» ετούτα τα νησιά να πίνω και εγώ την αμβροσία μου (μεταξύ μας ρομπόλα την έχω κάμει αλλά τσούτ γιατί ακούει ο κερατάς ο Δίας από τον Αίνο), με την ησυχία μου παρέα με τσου θνητούς παλιόφιλους!!

    Και του χρόνου με καλύτερες συνθήκες πατριώτες ντόπιοι και στα ξένα.
    aris.
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑΚΙΑ,,ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΜΟΥ ,,ΚΑΙ ΠΡΗΣΤΗΚΕ!!,, ΤΙ ΤΑΘΕΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!,, ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ,ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑς!!,, (ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή