Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Συνέχεια στην αναζήτηση του συντρόφου και φίλου μου SNOW. Καλήν Ανάσταση σε όλους!!!!

KAI  AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΑΡΙς!!

Καλή μέρα και καλό μήνα.
Ο σκύλος, πήδηξε από την περίφραξη (ύψους 2 μέτρων) στις 08:00 της 8/4/13, αφού του τα είχε "πρήξει" μιά θηλυκιά αδέσποτη σκυλίτσα που γυρόφερνε κάθε μέρα το σπίτι μου! Ο σκύλος όπου και αν πήγαινε ήτανε πάντα δεμένος, και επειδή το σκυλί ήταν φιλικότατο με όλους τους ανθρώπους και τα ζώα, εκτός της γάτας, ήταν αγαπητός από όλο το χωριό και από τα γύρω χωριά μας.
Αν θέλετε επιβεβαίωση των αναφερομένων μου, δεν έχετε παρά να ρωτήσετε όποιον βρείτε από Πεσσάδα, Δοριζάτα, Κουντουράτα...

Για την ιστορία λοιπόν, τα ίχνη του χάθηκαν από την 10:00 πρωινή της ίδιας ημέρας, όταν εντοπίσθηκε μαζί με την σκυλίτσα να προχωρούν τον δημόσιο δρόμο από Δοριζάτα πρός Κεραμειές, (η πρώτη μαρτυρία) και στη διασταύρωση Κεραμειών (η δεύτερη μαρτυρία). Απο κεί και πέρα ...άνοιξε η γή και τον κατάπιε;;; Δεν περνάει απαρατήρητος τέτοιος σκύλος! Το αξιοπερίεργο και συνάμα τραγικό είναι ότι η σκυλίτσα γύρισε την 7η ημέρα πολύ σοβαρά τραυματισμένη (της έλειπε, η μισή αριστερή της πλευρά, υποψίες τρυματισμού από όπλο με σκάγια "δραμιάρες"), γυροφέρνει το σπίτι όπως και παλιά, αλλά μόλις δεί άνθρωπο, εξαφανίζεται...αφήνουμε φαγητό και με αντιβιωτικά και κάποια ώρα νύκτα πάντα το τρώει.
Από προχθές, ανακίνησα πάλι το ζήτημα της αναζήτησης, επειδή ισχυρίζονται κάποιοι ότι αναγνώρισαν τον σκύλο μου την τελευταία εβδομάδα, να κινείται μεταξύ Λάσσης, Φαραώ, Φανάρι κλπ. Άν δεν κάνουν λάθος, μπορεί ο σκύλος να ζεί...και να μην είναι στον άλλο κόσμο από πυροβολισμό!!!!

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΩΣ ΕΞΗΣ,,ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ,,ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ:

Τελευταίες πληροφορίες αναφέρου ότι ο SNOW κυκλοφορεί τις τελευταίες δέκα ημέρες στην ευρύτερη περιοχή του Αργοστολίου, ακόμη και μέσα στο κέντρο. Όποιος γνωρίζει τίποτε σχετικό παρακαλείται να επικοινωνίσει μαζί μου!!! Recent information refers that SNOW is moving around of Argostoli city. Please, if someone knows anything about to call us as soon as possible!

4 σχόλια:


  1. Τώρα για δε μου λέει κάποιος πως χάνεται ένας σκύλος και από ό,τι μπορώ να δω φαίνεται καλός όχι «τιτίλης».
    Παλιά δε θυμάμαι να είχε χάσει κανείς σκύλο τση προκοπής.
    Τον πηγαίνουνε πουθενά με αυτοκίνητο και τον αμολάρουνε και επειδή είναι μαμμόθρεφτος δε ξέρει να γυρίσει πίσω? Και τον αμολάρουνε με φούμουτρο, ή άντε φύε πουλάκι μου και όποιον δαγκώσεις, δάγκωσες?
    Γιατί δε κάνει έρευνα ο «Ντορις» να μας διαφωτίσει?
    Μήπως όπου δε συμφέρει σφυρίζει κλέφτικα?
    Γιατί θα βγάλω και εγώ επικήρυξη 2000 ευρώ να μου πούνε ποιος αφήνει ελεύθερα σκυλιά χωρίς φούμουτρο.
    Έπειτα για ρώτα ένα μουσουλμάνο, τώρα όλοι θα ψήνουνε αρνιά και βλέπει ένα με τα δικά του δεδομένα αρνί, (σκύλο δηλαδή) χαμένο, το βουτάει, ή όχι?
    Εδώ ένας που είχε έρθει για τουρισμό και είδε κάτι κατσικάκια βραχιασμένα αηπάνου από το δρόμο σταμάτησε και τσου πέταε πέτρες μπας και φοβηθούνε πέσουν στο δρόμο, τσακιστούνε και τα πιάσει!!

    Εύχομαι να βρεθεί ο σκύλαρος (ωραίο σκυλί), αλλά έχω και εγώ τα ερωτήματά μου, πειράζει??

    Χουά χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μέρα και καλό μήνα.
      Ο σκύλος, πήδηξε από την περίφραξη (ύψους 2 μέτρων) στις 08:00 της 8/4/13, αφού του τα είχε "πρήξει" μιά θηλυκιά αδέσποτη σκυλίτσα που γυρόφερνε κάθε μέρα το σπίτι μου! Ο σκύλος όπου και αν πήγαινε ήτανε πάντα δεμένος, και επειδή το σκυλί ήταν φιλικότατο με όλους τους ανθρώπους και τα ζώα, εκτός της γάτας, ήταν αγαπητός από όλο το χωριό και από τα γύρω χωριά μας.
      Αν θέλετε επιβεβαίωση των αναφερομένων μου, δεν έχετε παρά να ρωτήσετε όποιον βρείτε από Πεσσάδα, Δοριζάτα, Κουντουράτα...
      Για την ιστορία λοιπόν, τα ίχνη του χάθηκαν από την 10:00 πρωινή της ίδιας ημέρας, όταν εντοπίσθηκε μαζί με την σκυλίτσα να προχωρούν τον δημόσιο δρόμο από Δοριζάτα πρός Κεραμειές, (η πρώτη μαρτυρία) και στη διασταύρωση Κεραμειών (η δεύτερη μαρτυρία). Απο κεί και πέρα ...άνοιξε η γή και τον κατάπιε;;; Δεν περνάει απαρατήρητος τέτοιος σκύλος! Το αξιοπερίεργο και συνάμα τραγικό είναι ότι η σκυλίτσα γύρισε την 7η ημέρα πολύ σοβαρά τραυματισμένη (της έλειπε, η μισή αριστερή της πλευρά, υποψίες τρυματισμού από όπλο με σκάγια "δραμιάρες"), γυροφέρνει το σπίτι όπως και παλιά, αλλά μόλις δεί άνθρωπο, εξαφανίζεται...αφήνουμε φαγητό και με αντιβιωτικά και κάποια ώρα νύκτα πάντα το τρώει.
      Από προχθές, ανακίνησα πάλι το ζήτημα της αναζήτησης, επειδή ισχυρίζονται κάποιοι ότι αναγνώρισαν τον σκύλο μου την τελευταία εβδομάδα, να κινείται μεταξύ Λάσσης, Φαραώ, Φανάρι κλπ. Άν δεν κάνουν λάθος, μπορεί ο σκύλος να ζεί...και να μην είναι στον άλλο κόσμο από πυροβολισμό!!!!

      Διαγραφή
  2. Αγαπητέ Γεράσιμε, ευχαριστώ για την ενημέρωση και μη νομίσεις ότι έχω τίποτε με τα σκυλιά και με τα ζώα γενικά, κάθε άλλο.
    Έχω κόψει τουλάχιστο 20 χρόνια και το κυνήγι κάτι που μου λείπει πάντα.
    Κοντράρω καμιά φορά εδώ μέσα γιατί μερικά ζώα από έλλειψη ανάλογης παιδείας άλλων «ζώων», ξαφνικά πήραν τη μορφή παιχνιδιών με ο,τι πρόβλημα αυτό συνεπάγεται για τους ανθρώπους μα και για τα ίδια.
    Ο σκύλος σου το έγραψα και πριν είναι ωραίο σκυλί μακάρι να τον βρείς.
    Εποχή ζευγαρώματος είναι μπορεί να απολαμβάνει την ελευθερία του…
    Βέβαια το παίζεις πενήντα – πενήντα αν η σκυλίτσα είναι σκαγιασμένη.
    Αρκετά παλιά έτσι την είχε «κάνει» και ένα ωραίο μαύρο σκυλί του μπάρμπα μου από το κτήμα του και γύρισε το άλλο πρωί άθλιο από το ξύλο γιατί πήγε να «ξενοψωμίσει» και αυτό.

    Καλό μήνα και εύχομαι και καλά νέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άρη. Τη συμπαράσταση και τη συμετοχή του κόσμου επιζητώ για την ανεύρεσή του. Δεν το είχα για κυνήγι. Καναδέζικο λυκόσκυλο, είναι. Σπάνια ράτσα, Εργάτης, Σύντροφος, ανθρωπόσκυλο με λίγα λόγια! Η ράτσα αυτή αποτελεί το Νο ένα "εργαλείο" των Εσκιμώων. Γιαυτό και αναφέρονται και eskimoo or canadian wolf dog.
      Αν κάποιος, το έχει μαζέψει μόνο και μόνο επειδή είναι όμορφο, δεν γνωρίζει ότι εγκληματεί σε βάρος του. Ο Snow θα λειώσει από μαρασμό γιατί τον χωρίσανε από το αφεντικό του...Δεν θα τρώει δεν θα πίνει δεν θα κοιμάται...απλά θα ατενίζει στο πουθενά με την ελπίδα να δεί κάποια στιγμή το αφεντικό του...Kανένα φάρμακο ούτε γιατρός θα μπορέσει να το γιατρέψει...Το πήραμε κουταβάκι 45 ημερών από τη μαμμά του και το έχω μεγαλώσει σαν παιδί μου...είναι τώρα 3 χρονών. Ελπίζω και εύχομαι, αν κάποιος το έχει δεμένο, να το καταλάβει γρήγορα και να αφήσει το σκυλί ΑΜΕΣΩΣ, άν το αγαπάει βέβαια....

      Διαγραφή