Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ ΣΤΑΛΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΑΝΟ ΚΟΥΝΑΔΗ


Είναι ένας Κερκυραίος, ένας Κεφαλονίτης κι ένας Λευκαδίτης, που
ξεμονάχιασαν, κάπου σ' ένα αραχνιασμένο, σκοτεινό υπόγειο ένα λυχνάρι,
απ' αυτά τα μυστήρια με τα τζίνια. Το τρίψανε και ξεπετάχτηκε το
τζίνι. «Έχετε ο καθένας από μια ευχή, θα σας την πραγματοποιήσω και μετά
φεύγω», λέει το τζίνι.


Ο Λευκαδίτης λέει: «Ψαράς είμ' εγώ, ψαράς είν' ο πατέρας μου, ψαράς
ήταν κι ο παππούς μου κι ο γιος μου ψαράς θα γίνει κι αυτός. Θέλω να
γεμίσουν οι ωκεανοί και τα πέλαγα με ψάρια». «Έγινε», λέει το τζίνι και
πραγματοποιήθηκε η ευχή.

Ο Κερκυραίος, έκθαμβος, λέει: «Θέλω ένα τείχος γύρω απ' όλη την
Κέρκυρα, έτσι που τίποτα να μη μπορεί να μπει μέσα.» Μ' ένα κροτάλισμα
των δακτύλων, το τζίνι πραγματοποιεί κι αυτήν την ευχή. Ο Κεφαλονίτης
ρωτάει: «Δε μου το ξαναλές αυτό το περί τείχους;» «Να, είναι γύρω
στα πενήντα μέτρα ψηλό, 20 μέτρα φαρδύ και τίποτα δεν μπορεί ούτε
να μπει ούτε να βγει από 'κεί», του λέει το τζίνι. «Εν τάξει», λέει ο

Κεφαλλονίτης. «Γέμισέ το νερό τώρα!»

Πηγή: Trelos Damoulianos



Read more: http://www.kefalonitikanea.gr/2013/06/blogpost_26.html#ixzz2XLqemRpC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου