Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ: ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ.




Με αφορμή τις διαδικασίες που ξεκινούν στο τοπικό ΠΑ.ΣΟ.Κ.  και σε όλη την χώρα για την ανάδειξη νέων Νομαρχιακών επιτροπών επιθυμώ και θεωρώ υποχρέωσή μου να καταθέσω τις προσωπικές μου σκέψεις – απόψεις με τα από την παρουσία μου στα όργανα του τοπικού ΠΑ.ΣΟ.Κ. πέρα τις 30ετίας.
Καταρχήν θέλω να σας ενημερώσω ότι δεν θα συμμετέχω στις διαδικασίες αυτές ως υποψήφιος γιατί έκλεισε ο κύκλος δράσης μου στα όργανα του Τοπικού ΠΑ.ΣΟ.Κ. , αλλά και να δώσω χώρο στους νέου μας. Είμαι ένας από εκείνους που θεωρώ τον εαυτό μου ευτυχεί που υπηρέτησα όλα αυτά τα πολλά χρόνια ανιδιοτελούς το τοπικό ΠΑ.ΣΟ.Κ.  και είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος γιατί προσέφερα και εγώ στο μερίδιο που μας αναλογούσε και αλλάξαμε προς το καλύτερο το νομό μας.

Αγαπητά μέλη και φίλοι, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. προσάραξε στους υφάλους,  που δημιουργήθηκαν από λάθη πορείας των ηγετών του κινήματος και των ανωτάτων στελεχών του. Όμως το ΠΑ.ΣΟ.Κ. δεν βούλιαξε παραμένει στην επιφάνεια της ελληνικής κοινωνίας παρότι τα «τρωκτικά» που ζούσαν μέσα του έπεσαν αμέσως μετά την προσάραξη στην θάλασσας για να σωθούν (όπως κάνουν οι ποντικοί στα καράβια σε παρόμοιες περιπτώσεις ).
Φρόντισαν αμέσως να μπαρκάρουν σε άλλους κομματικούς χώρους, και άλλοι φλερτάρουν ή παρακαλούν να μπαρκάρουν μαζί τους.
Μην ξεχνάτε φίλοι μου ότι μπορεί να είμαστε όλοι μαζί αλλά δεν είμαστε ίδιοι. 
Με τις διαδικασίες της ανάδειξης των νέων νομαρχιακών επιτροπών σε όλη την χώρα ξεκινά ο νέος κύκλος λειτουργίας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. , ένας κύκλος που χρειάζεται πολύ σοβαρότητα στην νέα δομή και πλαίσιο λειτουργίας του.
Το προσαραγμένο καράβι του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για να ξεκινήσει την νέα ρότα του με ελπίδα και προοπτική το νέο του ταξίδι στην ελληνική κοινωνία κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει οι νέες Νομαρχιακές Επιτροπές να επανδρωθούν με νέο πλήρωμα και καπετάνιο.
Πρέπει να αφήσουμε τους νέους μας να ασχοληθούν με την πολιτική, πρέπει να τους στηρίξουμε, πρέπει να τους αφήσουμε να εκφραστούν με νέο πολιτικό λόγο, φρέσκο, πιστικό και ανάλογο με τα σημερινά δεδομένα.
Οι νέοι μας δεν χρειάζονται κηδεμονίες, δεν χρειάζονται την δική μας παλαιωμένη εμπειρία και νοοτροπία.
Οι νέοι μας είναι πιο έμπειροι από εμάς, από όλα αυτά που ζουν και βιώνουν καθημερινά, ας τους αφήσουμε επιτέλους ελεύθερους. Δεν πρέπει κατά την προσωπική μου άποψη σε αυτό το νέο ξεκίνημά μας να κάνουμε τα λάθη του παρελθόντος ως προς τις υποδείξεις μας συγγενικών και φιλικών προσώπων στα όργανα του τοπικού ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Κλείνοντας πιστεύω ακράδαντα ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ., θα συνεχίσει να παίζει το θετικό ρόλο του στην τοπική και γενικά στην ελληνική κοινωνία και με την συνεργασία των άλλων δημοκρατικών δυνάμεων θα βοηθήσουμε να αλλάξει η σημερινή πολιτική, κοινωνική και οικονομική κρίση που περνάμε όλοι μας και η χώρα μας γενικότερα.

Σας καλώ λοιπόν, όλες και όλους την Κυριακή 9 Ιουνίου 2013,
να συμμετέχετε δυναμικά στις διαδικασίες εκλογής της νέας
Νομαρχιακής μας Επιτροπής του τοπικού ΠΑ.ΣΟ.Κ.
για να έχουμε ένα νέο, φρέσκο, δυναμικό και δημιουργικό ξεκίνημα!

Ευχαριστώ.


Άγγελος  Μπενετάτος
Μέλος της απερχόμενης Νομαρχιακής Επιτροπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου