Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

O ARIS ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΒΑΣΙΛΗ ΛΟΡΕΤΖΑΤΟΥ

1 σχόλιο: στο 

 

  1. Άκου λοιπόν κ Λορετζάτο μου για να σου λυθούν αν δε το ξέρεις κάποιες απορίες.

    Στο λιτροβιό το χειμώνα το λάδι το αγοράζει κάποιος γύρω στα 3 ευρώ το κιλό και είναι παρθενότατο όχι απλά παρθένο. Στη Κεφαλονιά το εμφιαλωμένο (920 γραμμάρια) έχει 8 ευρώ. 3 λοιπόνε συν 1 η μεταφορά (πολύ βάνω) 4 ευρώ τα υπόλοιπα 4 είναι το κέρδος τις εμφιάλωσης. Δηλαδή αξία χωραφιού κόπος καλιέργειας, κόπος μαζέματος , έξοδα λιτρουβιού είναι λιγότερα από το κέρδος εμφιάλωσης και διακίνησης!!!
    Είναι μαλάκας ο Έλληνας αγρότης, ή τεμπέλης και ανεγκέφαλος?
    Το μόνο που ξέρει είναι να κλαψουρίζει και να λέει και εγώ ο καημένος ο αγροτάκος μέσα τσι δύσκολες συνθήκες να πεθάνω??
    Γιατί ορέ? Εγώ δεν ήμουνα αγρότης και ξύπναα μέχρι τώρα τσι 5,15 τα χαράματα και εγύρναα στο σπίτι μετά από 12 ή 16 ώρες δουλεύοντας σε πολύ πιο δύσκολες συνθήκες που ήθελαν και μυαλό, όχι να χτενίζω ελιές ήμουνα μαλάκας έ?
    Και ελιές εμάζευα τσι πήρα προίκα τσι γαμιμέ… και περισσότερες τσι έκαμα και σε δύσκολη κλιματολογικά περιοχή και έτρεχα τα Σαββατοκύριακα και μου έβγαινε ο πισινός για να βγάλω το λάδι μου και να πουλήσω κιόλα.
    Και μη μου φέρνεις αντιρρήσεις γιατί πίνω το κρασάκι μου με τσου αγρότες που εγώ τσου πληρώνω τη σύνταξη και μου γυρίζουνε τα άντερα με αυτά που βλέπω και ακούω ότα πηγαίνω.
    Άκου λοιπόνε έχουνε ένα κάμπο ικανό να θρέψει όλη τη Κεφαλονιά και υδρευόμενο.
    Ορέ τσού έλεα γιατί δε μαζευόσαστε να κάμετε ένα συνεταιρισμό να μη θέλετε διακόσια τραχτέρια και έξοδα? Να φτιάσετε ένα συσκευαστήριο λαδιού να το διακινείτε μονάχοι σας αφού επιδοτούνται τέτοιες κινήσεις?
    Και από ποιότητα λαδιού το πιο καλό και γνωστό στην Ελλάδα, ο γέρος μου ξερογλειφότανε όταν το έτρωε.
    Μαλάκα με ψιλολέγανε, μπορεί και κουμουνιστή, μπορεί και φασίστα (όλα να τα περιμένει κανείς). Μόνο ότι βγάνω περισσότερα λεφτά από δαύτους σκεφτότανε και με κοιτάανε με μισό μάτι.

    Τώρα από τσι 15 του μήνα μου λέει ο φούρναρης κόβουνε και την αγορά ψωμιού δεν υπάρχει μία.
    Δεύτερο: Κάποιος από άλλη περιοχή πήρε κοψοχρονιά 300 στρέμματα και ετοιμάζει κάποια παραγωγή, κοιτάνε και δε το πιστεύουνε οι ντόπιοι.
    Σε λίγο θα δουλεύουνε σα Πακιστανοί στο τσιφλικά οι μαλάκες.
    22 ευρώ μεροκάματο δουλεύουνε οι Πακιστανοί, 22 και οι μαλάκες.

    Κατάλαβες γιατί εισάγουμε λάδι φίλε μου?
    Με το συμπάθιο για το «μαλάκα» που χρησιμοποιώ μα είναι ο μόνος τρόπος να γίνω κατανοητός σε αυτούς που πρέπει.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    Υ.Γ.
    Να γράψω και άλλα? Αποκτάω πίεση που δεν έχω όμως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου