Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Η ΓΝΩΣΤΗ ΡΙΜΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΙ ΣΤΗΝ ΣΚΑΛΑ! (ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ)

 

 

Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010


Ευχαριστώ τον φίλο Γιάννη που μου την έστειλε όλη::: 
Τση δεκατρείς του Γεναριού
φαρμακωμένη μέρα,
ήλθʼ ο δεσπότης στο χωριό
κιʼ έβαλε τον αγέρα.
 
Με τον αγέρα πούβαλε
χωρίς να μπουνατσάρει
οι Σκαλισιάνοι στο γιαλό
εβρήκαν ένα ψάρι
 
Με τσεκουριές το λυώσανε
κιʼεμούγκριζε σα βόι
που πρέπει νʼ ακουώτανε
κιʼ απά στo Κουτροκόι
 
Και ο Λαίνης το ʽμαθε
κιʼ έβγαλε το προκλάμο
πως ένα ψάρι βρέθηκε
τʼ ανάσκελα στον άμμο.
 
Κιʼ έλεγε  <<είμαι προεστός
κιʼ έχω την κάθε χάρη
και να μου βγάλτε μερτικό
σαν μοιραστεί το ψάρι>>
 
Κι ο Καβαλιέρος έτρεξε
κι επήρε την κεφάλη
στο λητρουβιό την έκρυψε
να μην την δουν οι άλλοι
 
Στο λητρουβιό την έκρυψε
μέσα στο τουβαέλι
μα η μάνα του ήταν έδεκει
και τσόπε του Βαγγέλη.
 
Έλα μωρέ Βαγγέλη μου
που νάχεις την ευχή μου
τώρα πούμαστε οι δυο μας 
δος μου τη μερτική μου.
 
Διαλεπαρʼ τη νυχιά που τρως
όξα συμμαζωχτούμε
το βράδυ θα την βράσουμε
να την θαραπαούμε.
 
μα όσοι κι αν εφάγανε
στο δείπνο του Κορώνια
εκάμαν κακοθάνατα
τη νύχτα τα σεντόνια
 
Από την μέση του ψαριού
έφαγε μια Μαριάτη
τρεις μέρες εκαθότανε
απάνου στο κανάτι.
 
Τώφαε κιʼ ο Γεράσιμος
κάτου στʼ αμπελοφύτι
κιʼ εννιά φορές την έπαθε
ίσια να πάει σπίτι.
 
Κιʼόντις επήε σπίτι του
κιʼ έπεσε με γινάτι
επέρασε τα στρώματα
κι όλο του το κρεβάτι
 
Κι έλεγε <<Πάει η κόρη μου
μπονόρα και τα πλένει
μα τούτο είναι το κακό
που δεν μου σταματένει>>
 
Πάνε για τον παππά Κουρή
και για τον μπάρμπα Φούτο
μην ίσως ξέρουν να τσου πούν
τι ψάρι είναι τούτο.
 
Τσούπανε είναι Δέρφινας
και για φαί δεν είναι
και γδες μη μαγαρίσεται
μωρές παιδιά κανείνε.
 
Μονάχα μες ταʼ αφάλι του
είναι καλό βοτάνι
για να το βράσει να το πιεί
όποια παιδιά δεν κάνει.
 
Κι έδεκει που τωλέγανε
θα έτυχε η Φιόρη
κιʼ άκουσε την εξήγηση
πούδωκαν οι Δεττόροι
 
Κιʼ επήρε από ταʼ αφάλι του
να πιει και να γεννήσει
δεν εχρειάστηκε πολύ
ίσια να την κινήσει.
 
Κιʼ αντίς να κάμει το παιδί
πωπίστεψʼ η Βουβάλω
έκαμε τα βελέσια της,
να μην φοριόνται άλλο.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου