Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

ο aris στη φάκα,,του i love ithaki



Ο/Η aris άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "η παραπληροφόρηση είναι χρήσιμη για να καλλιεργηθε...": 

Και για δε μου λες καλάγεμου ότα λύνω ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες και δε μπορώ το καταλαβαίνω γιατί οι λύσεις μου δεν ταιριάζουν στα κουτάκια.
Όταν με παραπληροφορούνε και έχω το «απαγορευτικό» για τη γνώση πως το καταλαβαίνω?
Όταν έχει κλείσει η Φάκα?
Όταν βγω όξου πάλι στην ίδια φάκα δε θα ξαναπέσω? Αφού μαθηματικά αποδεδειγμένα δε θα είναι η προηγούμενη πηγή για τη νέα παραπληροφόρηση.
Και άμα καταλάβω ότι εγώ όλο τη πατάω από κάποιο σωτήρα δε θα τα περιμένω όλα?
Και ποιος θα μου πεί ποιος είναι ο πραγματικός σωτήρας?
Η θεία φώτιση, ή θα το ρίξω κορώνα – γράμματα? 
Πιστεύω πιο πολλές πιθανότητες επιτυχίας έχει το κορώνα - γράμματα.
Άσε που κανείς δε παραδέχεται ότι έχει το απαγορευτικό του μυαλού του για τη σωστή γνώση.
Εγώ το παραδέχομαι??

Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

Ανάρτηση από τον/τη aris στο I love Ithaki. gr τη 20 Ιουλίου 2013 - 11:12 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου